ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات در واکنش به اظهارات معاون دادستانی درباره شکایت مدعی العموم و شهروندان اهوازی از وزیر ارتباطات، گفت: وقت سرخاراندن ندارم که به موضوعات حاشیه ای بپردازم.

به گزارش فارس، محمدجواد آذری جهرمی امروز امروز در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات معاون دادستانی درباره شکایت مدعی العموم و شهروندان اهوازی از وزیر ارتباطات، گفت: از ۶ صبح تا ۱۰ شب مشغول کار هستیم و با توجه به مشکلات اقتصادی مردم و وظایف ما، وارد حاشیه شدن به سود ما و کشور نیست.
وی گفت: اشتغال یکی از درخواستهای جدی مردم و رئیس جمهور از ما است و وظیفه خود می دانیم که همه وقت و انرژی خود را روی این مسائل بگذاریم. خیلی پیگیری نکردم که مسئله چیست و این مسائل هم نمی تواند ما را از مسیری که در آن قرار داریم به حاشیه ببرد.
وزیر ارتباطات اظهارداشت: باید تلاش کنیم وضعیت اشتغال را در حوزه فناوری اطلاعات توسعه دهیم و ماموریت هایی نیز در این زمینه به ما محول شده است و وقت سرخاراندن برای پرداختن به موضوعات حاشیه ای را ندارم.

 

واکنش روحانی به خبر شکایت از وزیر ارتباطات

رئیس‌جمهور به خبر شکایت مدعی العموم و دو هزار نفر از مردم اهواز از وزیر ارتباطات واکنش نشان داد.
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در جمع مدیران وزارت کار با تقدیر از تلاش‌های محمد جواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات گفت: وزیر جوانی که کارش را می‌کند و از شکایت هم نمی‌ترسد، قوه قضاییه گفته شکایت می‌کند، اما او نمی‌ترسد کار خود را می‌کند و به دستور‌های بی‌ربط اهمیت نمی‌دهد، این می‌شود وزیر. شکایت کنید کجا می‌خواهید ببرید؟ کجا را دارید ببرید؟ همه ما یک جا می‌رویم. (خنده حضار)
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت: یکی از افتخارات ما ایجاد اشتغال است، اما مردم این را باور نمی‌کنند، چون خرمن بیکاری همچنان وجود دارد. بیست میلیون و ششصدهزارنفر در ابتدای دولت یازدهم شاغل داشته‌ایم. هم اکنون ۲۴ میلیون شاغل داریم.
منبع: مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">