ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ودایع مخابراتی 4 هزار میلیارد تومان می ارزد

| سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۸۶، ۰۴:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

ودایع سیم‌کارت‌های تلفن‌های همراه با نرخ‌های دولتی 500، 440 و 360 هزار تومانی، 290 هزار تومان و ودایع تمام مشترکان نزد مخابرات 4 هزار میلیارد تومان است.

مهندس صابر فیضی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: ودایع تلفن‌های ثابت واگذار شده از سال 68 به بعد در 5 شهر تهران، تبریز، اصفهان، مشهد و شیراز 95 هزار تومان، در سایر شهرهای دارای بالای 2 هزار شماره 75 هزارتومان، در شهرهای زیر 2 هزارشماره 55 هزارتومان و برای شماره‌های واگذار شده قبل از سال 68 از 2200 تومان تا 22 است.

وی، مبلغ کل ودایع تمام مشترکان تلفن ثابت و همراه را 4 هزار میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: علت دریافت این مبالغ از مشترکان، امکان وصول صورت حساب‌های آنها برای مخابرات بوده است، به گونه‌ای که در صورت عدم پرداخت صورت‌حساب تلفن از سوی مشترک، پس از طی مراحل مربوطه، تلفن بدهکار قطع و صورت حساب از ودیعه کسر ‌شده است.

فیضی، خاطرنشان کرد: در صورت تقاضای بازپس‌گیری ودیعه حتی از سوی تمام مشترکان، مخابرات امکان پرداخت آن را دارد، چراکه حساب و نگهداری این مبالغ، کاملا جدا بوده و برای توسعه شبکه استفاده نشده است.

وی، با بیان این مطلب که متقاضیان دریافت ودیعه تا پایان ماه جاری فرصت دارند و این زمان تمدید نخواهد شد، گفت: مخابرات، باید هرچه سریع‌تر اطلاعات لازم را به سازمان خصوصی‌سازی ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ورود ودایع مشترکان به عنوان سهام به بورس را به نفع مردم دانست و خاطرنشان کرد: سود سهام شرکت مخابرات در بورس قطعی است؛ چراکه تولیدات مخابرات، خدماتی است که همیشه مشتری دارد.

وی در همین حال به ایلنا نیز گفت : سود سهام شرکت مخابرات در بورس قطعی است.

صابر فیضی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ورود ودایع مشترکان به عنوان سهام به بورس را به نفع مردم دانست و افزود: تولیدات شرکت مخابرات خدماتی بوده و و همیشه مشتری داشته است.

وی، با بیان این‌‏که ودایع سیم‌کارت‌های تلفن‌های همراه با نرخ‌های دولتی (500، 440 و 360 هزار تومانی)، 290 هزار تومان است، اظهارداشت: ودایع تمام مشترکان نزد شرکت مخابرات چهار هزار میلیارد تومان است.

مهندس فیضی، علت دریافت مبالغ از مشترکان را امکان وصول صورت حساب‌‏های آن‌‏ها برای مخابرات اعلام کرد و افزود: در صورت عدم پرداخت صورتحساب تلفن از سوی مشترک، تلفن بدهکار قطع و صورتحساب از ودیعه کسر ‌شده است.

فیضی، با اشاره به این‌‏که شرکت مخابرات برای توسعه شبکه خود از ودیعه مشترکان استفاده نکرده است، خاطر نشان کرد: این شرکت با جداسازی ودیعه مشترکان، این امکان را فراهم کرده است که در صورت تقاضای بازپس گیری، تمام ودیعه را آنان پرداخت کند.

وی، با بیان این مطلب که متقاضیان دریافت ودیعه تا پایان خردادماه جاری فرصت دارند درخواست خود را برای دریافت ودیعه به شرکت مخابرات ارائه دهند، افزود: این زمان تمدید نخواهد شد؛ چراکه این شرکت باید هر چه سریع‌‏تر اطلاعات لازم را به سازمان خصوصی ارسال کند.

  • ۸۶/۰۳/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">