ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ودایع مشترکان موبایل افزایش نمی یابد

| سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۶:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: ودایع مشترکان مخابرات ایران به عنوان امانت نزد مخابرات بوده و بنابراین هم اکنون تغییری در قیمت آنها ایجاد نشده است.

وفا غفاریان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که آیا ودایع مشترکان مخابرات که سالهای پیش اقدام به خرید تلفن و یا سیم کارت کرده اند اکنون به روز شده و افزایش یافته است؟ اظهار داشت: در هیات عالی واگذاری سازمان خصوصی سازی در این باره بحث شد و دو گزینه مطرح و بررسی شده است. گزینه نخست اینکه ودایع بصورت امانت در اختیار مخابرات بود و اصل ودایع تغییری نخواهد کرد. گزینه دوم نیز بعنوان سرمایه‌گذاری مشترکان توسط ودایع است.

وی ادامه داد: در حال حاضر این نتیجه حاصل شده که ودایع مشترکان مخابرات ایران مانند امانت نزد مخابرات بوده و اصل آن تغییری نمی کند.

غفاریان افزود: هر زمان که این ودایع تبدیل به سهام شد، قیمت آن نیز به روز محاسبه و سود به آنها تعلق می‌گیرد.

در همین رابطه یک کارشناس مخابرات گفت: سرمایه گذاری در بخش مخابرات با ودایع مردم صورت گرفته و ودایع مشترکان مخابرات باید «به قیمت روز» به سهام تبدیل شود.

معاون وزیر ارتباطات همچنین از تجدید ارزیابی دارایی‌های شرکت مخابرات ایران خبر داد و گفت: در پایان سال گذشته دارایی‌های شرکت مخابرات ایران به روز شد و پس از طی مراحل قانونی خود وارد صورتحسابهای مالی شده است.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در خصوص مزایده اپراتور سوم تلفن همراه نیز اظهار داشت: طرح انتخاب مشاور توسط مرکز تحقیقات مخابرات ایران در حال پیگیری است و هنوز نهایی نشده است.

گزارش فارس حاکی است: قرار شده که امسال مزایده اپراتور سوم تلفن همراه با تکنولوژی نسل سوم تلفن همراه برگزار شود.

  • ۸۶/۰۲/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">