ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ورود مرکز تحقیقات مخابرات به حوزه امنیت

| شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۸۵، ۰۸:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات به سرپرستی مجتبی جعفری در مرکز تحقیقات مخابرات ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری شهر به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات مخابرات ایران، با توجه به اینکه طی سالهای گذشته فعالیتهای تدوین طرح های ملی و پژوهش های مقدماتی در زمینه امنیت انجام شده و کشور آماده حرکتی جدی و وسیع تر در این حوزه است، در حال حاضر نیز مرکز تحقیقات مخابرات ایران به عنوان متولی امر تحقیقات و همچنین آغاز کننده حرکت تحقیقاتی در زمینه امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بر اساس ضرورت ها و تاکید وزیر محترم اقدام به تشکیل پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات نموده است.

این پژوهشکده شامل 4 گروه " امنیت جامعه اطلاعاتی"،"مدیریت و برنامه ریزی امنیت"،"فناوری امنیت شبکه"،"فناوری امنیت اطلاعات و سیستم ها" می باشد.

از اهداف شکل گیری پژوهشکده امنیت میتوان به پوشش کامل تر موضوعات مرتبط با امنیت، پوشش انواع نیازمندی های تحقیقاتی فعلی در زمینه امنیت در مجموعه وزارت، برنامه ریزی، هدایت و حمایت از بومی سازی فناوری های امنیت به منظور پوشش نیازمندی های امنیتی در مجموعه وزارت ICT اشاره کرد.

  • ۸۵/۰۴/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">