ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزارت ارتباطات سیم کارت اعتباری عرضه نکند!

| سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۸۶، ۰۴:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزارت ارتباطات در راستای اجرای اصل 44 باید به سرعت شرایط بهتری را برای واگذاری امور به بخش خصوصی فراهم کند.

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس خاطر نشان کرد : وزارت ارتباطات علاوه بر بخش تلفن ثابت ،عرضه سیم کارت تلفن همراه خدماتی مانند VOIP ، اینترنت و مواردی از این قبیل را نیز باید هر چه سریعتر به بخش خصوصی واگذار کرد .

وی در خصوص روند اجرای اصل 44 در وزارت ارتباطات گفت : وزارت ارتباطات می توانست در خصوص اجرای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری امور به بخش خصوصی بهتر عمل کرده و از این شرکت های خصوصی حمایت عملی بیشتری کند .

وی در خصوص جلسه اعضای کمیسیون صنایع و وزیر ارتباطات در خصوص بررسی اجرای اصل 44 قانون اساسی گفت : وزیر ارتباطات آمادگی خود را در خصوص واگذاری خدمات مخابراتی به شرکت های بخش خصوصی اعلام کرد .

عضو کمیسیون صنایع و معادن در خصوص عملکرد اداره کل مشارکت های بخش غیردولتی وزارت ارتباطات هم گفت : این اداره دولتی باید در زمینه حمایت از شرکت های خصوصی قوی تر عمل کند .

وی با اشاره به این موضوع که عرضه سیم کارت های اعتباری دولتی به نوعی مقابله با بخش خصوصی بوده گفت : وزارت ارتباطات علیرغم اینکه نباید در زمینه عرضه سیم کارت های اعتباری وارد شود باید از پیمانکار غیردولتی این سیم کارت ها حمایت کند .

ارائه سیم کارت های اعتباری از سوی شرکت دولتی ارتباطات سیار در شرایطی است که کارشناسان و برخی نمایندگان مجلس این اقدام شرکت دولتی ارتباطات سیار را خلاف اصل 44 قانون اساسی و رقابت نا برابر یک شرکت دولتی با دو شرکت غیر دولتی تالیا و ایرانسل ارزیابی می کنند .

  • ۸۶/۰۳/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">