ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات به صحن علنی می رود

| چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۸۵، ۰۲:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از ارجاع سه سووال "اسماعیل گرامی مقدم" نماینده‌بجنورد از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صحن علنی مجلس، به‌علت قانع نشدن وی از پاسخ‌های وزیر خبر داد.

"رمضانعلی صادق‌زاده" روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ارتباطات ایرنا گفت: "محمد سلیمانی" وزیر ارتباطات بعد از ظهر سه‌شنبه در جلسه این کمیسیون برای پاسخ به این سووال‌ها حاضر شد.

وی گفت: سووال‌های"گرامی مقدم" درباره‌عقب بودن ایجاد دفاتر ‪ ICT‬روستایی از برنامه، پایین بودن ضریب نفوذ تلفن همراه وثابت در استان خراسان شمالی و عزل و نصب هیات مدیره مخابرات در این استان بود.

رییس کمیته‌مخابرات مجلس گفت که وزیر ارتباطات در این جلسه اعلام کرد این وزارتخانه درحال تلاش برای ایجاد دفاتر‪ ICT‬روستایی و افزایش ضریب نفوذ تلفن‌های ثابت و همراه این استان براساس برنامه ریزی انجام شده است.

به‌گفته نماینده رشت در مجلس، وزیر ارتباطات همچنین تاکید کرد برای عزل و نصب مدیران معیارهایی وجود دارد و براساس این معیارها اقدام می‌شود.

صادق‌زاده گفت: در این جلسه "سید سبحان حسینی " نماینده گرگان نیز سووال خودرا از وزیر ارتباطات پس گرفت و مقرر شد سووال یک نماینده دیگر به دلیل حضور نداشتن وی، بعدا مطرح شود.

  • ۸۵/۱۰/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">