ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات در آستانه استیضاح

| جمعه, ۱۷ فروردين ۱۳۸۶، ۰۳:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

موضوع استیضاح وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، یکشنبه در کمیته مخابرات کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی می‌شود.

احمد بزرگیان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تشریح دلایل ارائه طرح استیضاح وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: تعداد امضا برای این استیضاح به حدی است که بتوان موضوع را در مجلس مطرح و پیگیری کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بررسی طرح استیضاح وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کمیته مخابرات این کمیسیون، گفت: بحث استیضاح بیشتر مربوط به اختلاف سلیقه ها در انتصاب مدیران است، منتهی به دلیل این که نمایندگان موافق طرح استیضاح بتوانند این بحث را در مجلس مطرح کنند، این موضوع را به برخی بحث های وزارت خانه ربط می دهند.

احمد بزرگیان با بیان این که وزارت ارتباطات از وزارت خانه های موفق بوده که زمینه را برای تحقق و اجرای اصل 44 قانون اساسی نیز فراهم کرده است، تصریح کرد: این وزارت خانه در انجام وعده ها موفق تر از سایر وزارت خانه ها عمل کرده است.

وی ادامه داد: در ارتباط با استیضاح وزیر ارتباطات با نمایندگان موافق طرح صحبت شده و توسط مخالفان طرح، این موضوع که دلیلی برای استیضاح وجود ندارد، مطرح شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر این که به جای این گونه بحث ها باید به سراغ تعامل بیشتر رفت، اظهارداشت: توقعات باید در حد قانونی مطرح شود.

وی در مورد تعداد موافقین طرح استیضاح اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: اما با این وجود تعداد امضا برای استیضاح وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به حدی است که بتوان موضوع را در مجلس مطرح و پیگیری کرد ولی تصور می کنم فضای مجلس برای طرح استیضاح آماده نیست.

بزرگیان در خصوص ارائه طرح استیضاح به هیئت رئیسه مجلس گفت: پس از مطرح شدن طرح استیضاح روال کار به همین صورت است که در دستور کار قرار بگیرد و طرح به هیات رئیسه تقدیم شود.

  • ۸۶/۰۱/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">