ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات: مراکز ماهر و داده ضعف داشتند

| شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات با اشاره به بررسی حمله سایبری شب گذشته به مراکز داده در یک جلسه اضطراری اعلام کرد: عملکرد شرکتها در دفع حمله و بازگردانی به شرایط عادی مناسب ارزیابی شده است، ضعف در اطلاع رسانی مرکز ماهر به شرکتها و نیز ضعف در پیکره بندی مراکز داده وجود داشته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتر نوشت: ‏لحظاتی پیش جلسه اضطراری بررسی حمله شب گذشته خاتمه یافت و تا ساعاتی دیگر بیانیه رسمی نتایج از سوی روابط عمومی وزارت ارتباطات منتشر خواهد شد.
وی تاکید کرد: هسته شبکه ملی اطلاعات در شرکت ارتباطات زیرساخت و نیز شبکه اپراتورهای موبایل به دلیل توجه به هشدار و انجام اقدامات از حمله در امان بوده‌اند.
وزیر ارتباطات نوشت:حدود ۳۵۰۰ مسیریاب از مجموع چندصد هزار مسیریاب شبکه کشور متاثر از حمله شده‌اند. عملکرد شرکتها در دفع حمله و بازگردانی به شرایط عادی مناسب ارزیابی شده است. ضعف در اطلاع رسانی مرکز ماهر به شرکتها و نیز ضعف در پیکره بندی مراکز داده وجود داشته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">