ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وضعیت شبکه تلفن همراه در تهران بحرانی می شود

| سه شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۴، ۰۲:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

ITanalyze.ir – شبکه تلفن همراه در تهران طی روزهای اخیر دچار اختلال های زیادی شده است که به گفته یک مقام آگاه در صورت ادامه مشکلات موجود در شبکه تلفن همراه، این شبکه تا تابستان سال جاری با بحران بسیار جدی مواجه خواهد شد.
به اعتقاد کارشناسان یکی از دلایل عمده این مساله به عدم تناسب میزان ثبت نام های جدید با ظرفیت مطلوب و واقعی شبکه باز می گردد.از سوی دیگر تغییرات جدید در پیمانکاران بخش بهینه سازی شبکه تلفن همراه که در روزهای پایانی سال گذشته انجام شد به افزایش حجم مشکلات موجود منجر شده است.
طی روزهای اخیر حجم اختلال های موجود در شبکه تلفن همراه به حدی بالا رفته که در برخی از مناطق تهران همچون محدوده خیابان میرداماد امکان برقراری تماس در طول روز تقریباً غیر ممکن شده است.بر اساس شنیده ها در روزهای اخیر میزان شکایات مشترکان تلفن همراه به حجم بی سابقه ای رسیده است و گفته می شود میزان اعتراضات موجود تا 300 برابر نیز افزایش یافته است.
بر اساس اطلاعات موجود میزان نقاط کور در شبکه تلفن همراه تهران نیز طی هفته های گذشته افزایش یافته و به 45 نقطه کور رسیده است.
به اعتقاد کارشناسان در صورت ادامه وضعیت فعلی شبکه تلفن همراه تهران تا تابستان سال جاری به وضعیت بحران جدی رسیده و این شبکه به تعبیری رو به از کارافتادگی است.این درحالی است که برخی از مسوولان شرکت مخابرات علت این امر را نصب آنتن های BTS جدید عنوان کرده و معتقدند که اشکالات موجود رو به بهبود خواهد رفت ولی بر خلاف این گفته ها و بر اساس شواهد موجود وضعیت شبکه تلفن همراه رو به بحران است.

  • ۸۴/۰۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">