ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وعده اپراتور دولتی برای کنترل کیفیت

| دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۸۵، ۱۲:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

پیش‌بینی افزایش سفرهای نوروزی در سال جاری نسبت به سال گذشته، به دلیل نوع قرارگیری تقویم تعطیلات، شرکت ارتباطات سیار، تمامی پیش‌بینی‌های لازم برای خدمات رسانی به مشترکان را مهیا کرده است.

روابط عمومی شرکت ارتباطات سیاراعلام کرد بررسی روند جابجایی مشترکین در ایام نوروز سال‌های گذشته نشان می‌دهد که هفت استان «خراسان رضوی»، «مازندران»، «گیلان»، «اصفهان»، «فارس»، «خوزستان» و «هرمزگان»؛ بیشترین تعداد مسافر‌پذیری را در بازه زمانی 15 اسفند تا 15 فروردین ماه داشته‌اند.

در این گزارش ادعا شده با لحاظ سه شاخص میزان جابجایی مشترکین در زمان مشابه سال‌های گذشته، منابع موجود شبکه و تعداد مشترکین فعلی شرکت ارتباطات سیار، پیش‌بینی‌های لازم برای خدمت‌رسانی مطلوب به مشترکین در ایام نوروزی، صورت پذیرفته است؛ البته فرآیند جابجایی مشترکین در شبکه تلفن همراه، هیچ‌گاه به طور صد در صد قابل پیش‌بینی نیست.

بنا بر این گزارش، در راستای تمهید مقدمات لازم برای ارایه سرویس‌دهی مطلوب به پانزده و نیم میلیون مشترک در ایام نوروز، ظرفیت مراکز پیام کوتاه (SMS) به 21 میلیون، ظرفیت مراکز سوئیچ (MSC) به 25 میلیون مشترک و تعداد ایستگاه‌های فرستنده و گیرنده رادیویی (BTS) به ده هزار و 300 سایت افزایش یافته است.

این گزارش می‌افزاید: تیم‌های متخصص و کارآزموده شرکت ارتباطات سیار، به همه هفت استان مسافر پذیر کشور، اعزام و مستقر شده‌اند تا در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی، بلافاصله نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

بر اساس این گزارش، بدین ترتیب در ایام نوروز، مشترکین شرکت ارتباطات سیار، هیچ مشکلی در تبادل پیام کوتاه نخواهند داشت. شایان ذکر است که پیش‌بینی‌های لازم برای افزایش کانال‌های ارتباطی با مراکز پیام کوتاه ایرانسل و تالیا نیز به عمل آمده است.

شرکت ارتباطات سیار در پایان این گزارش، از مشترکین خود خواسته است با کوتاه کردن مکالمات خود و نیز توزیع مکالمات و پیام‌های کوتاه در روزها و ساعات قبل و بعد از زمان تحویل سال، شرکت ارتباطات سیار را در مدیریت بهینه ارتباطات، یاری فرمایند.

  • ۸۵/۱۲/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">