ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وعده ایجاد 100 هزار شغل ICT در سال 94

| سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصمیم گیری ایجاد ۱۰۰هزار شغل در صنعت فناوری اطلاعات در شورای عالی اشتغال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی دیروز در مراسم ارتقاء پروانه فعالیت اپراتور تلفن همراه رایتل وابسته به سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: هدفگذاری برای ایجاد ۱۰۰ هزار شغل در حوزه فناوری اطلاعات در دستور کار است که امیدواریم به مرحله اجرا برسد.

وی با بیان اینکه شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) دیگر حیات خلوت دولت نیست، اضافه کرد: تامین اجتماعی استقلال بیشتری نسبت به گذشته دارد و رئیس جمهور نیز تاکید ویژه ای بر این مسئله داشته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیشرفت این پروژه نشان می دهد که کاربران جای کارگرهای تامین اجتماعی را خواهند گرفت.

وی با اشاره به سرعت توسعه نسل های تلفن همراه، گفت: در زمینه فضای مجازی از سالهای قبل تحقیقاتی داشته ام و آسیب پذیری روابط دختر و پسر در فضای مجازی، همچنین رابطه انسان در این فضا و نیز اخلاق و اینترنت را مورد بررسی قرار داده ام. در این تحقیقات مشخص شد که بیشترین مصرف کاربران در فضای مجازی مربوط به چت است.

وی گفت: اما تحقیقی که یکی از دانشجویان اینجانب به تازگی انجام داده است، نشان می دهد که این نوع مصرف تغییر کرده و هم اکنون بالاترین مصرف اینترنت به اقتصاد و پس از آن به بعد علمی مربوط می شود.

وزیر کار با بیان اینکه کنش اقتصادی در فضای مجازی رتبه اول را گرفته است، افزود: در همین حال تاثیرات مثبت اخلاقی در فضای مجازی دیده می شود و نسل های موبایل نیز تاثیرات مثبت فرهنگی را به همراه خواهند داشت.

ربیعی با بیان اینکه اتفاق بزرگی در اقتصاد و مدیریت دانش با ارتقاء تلفن همراه به وجود خواهد آمد، خاطرنشان کرد: استفاده از موبایل، سبک زندگی بهتر و استحکام خانواده را به همراه خواهد داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">