ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ویروس های قابل شناسایی، به سه میلیون رسید

| چهارشنبه, ۱۹ دی ۱۳۸۶، ۰۲:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

اسماعیل ذبیحی - فن آوری جدید MegaDetection با در اختیار داشتن بزرگترین پایگاه حاوی اطلاعات امنیتی در جهان، بالاترین قدرت شناسایی، کشف و پاکسازی کدهای مخرب را در بین نرم افزارهای مطرح امنیتی به خود اختصاص داده است.

بر اساس جدیدترین آمار و اطلاعات بدست آمده در خصوص وضعیت کنونی کدهای مخرب، تعداد بدافزارهای رایانه ای قابل ردیابی توسط نرم افزارهای امنیتی به مرز سه میلیون مورد نزدیک شد.

این تعداد ویروس قابل شناسایی، بیشترین تعداد ثبت شده در پایگاه های اطلاعات امنیتی ست که توسط یک سیستم متمرکز و یکپارچه با عنوان MegaDetection در سرورهای مرکزی شرکت Panda Security نگهداری می شوند.

ایجاد تغییر در کد نرم افزارهای مخرب و تولید گونه های کاملاً جدید و متنوع، وجود انگیزه های قوی در مجرمان اینترنتی برای انجام فعالیت های غیرقانونی آنلاین و فراهم بودن بستر مناسب برای انتشار ویروس ها از طریق شبکه جهانی اینترنت، مؤثرترین عوامل در افزایش تعداد کدهای مخرب رایانه ای محسوب می شوند.

هم چنین، بنا بر اعلام کارشناسان امنیتی و پایگاه های معتبر اطلاع رسانی در حوزه فن آوری اطلاعات، شرکت Panda Security با در اختیار داشتن بزرگترین پایگاه اطلاعات امنیتی و یکپارچه نمودن آن با کلیه محصولات خانگی و سازمانی خود، بالاترین رتبه کشف،‌ ردیابی و پاکسازی کدهای مخرب را کسب کرده است.

نشریه تخصصی PC Advisor، در شماره اخیر خود، با تمجید از فن آوری Panda MegaDetection، این روش جدید حفاظتی را به عنوان کامل ترین و جامع ترین سیستم پاکسازی نرم افزارهای مخرب معرفی نموده است.

http://www.pcadvisor.co.uk/reviews/index.cfm?reviewid=1175

لازم به ذکر است که فن آوری Panda MegaDetection با قابلیت کشف و ردیابی بیش از 2 میلیون و 700 هزار کد مخرب (شامل ویروس، کرم، تروژان، ابزار هک و ...) تا این لحظه، برای نخستین بار و به عنوان یک ابزار امنیتی مکمل در نسخه 2008 محصولات خانگی پاندا و نیز محصولات جدید امنیت شبکه این شرکت گنجانده شده و قادر است به شکل آنلاین، جدیدترین و پیشرفته ترین ویروس های رایانه ای را شناسایی و پاکسازی نماید.

  • ۸۶/۱۰/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">