ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پاساژ علاءالدین پایان‌کار ندارد

| شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از تجهیز کارگاه برای تخریب طبقه هفتم علاءالدین خبر داد و گفت: نداشتن پایان کار در این ساختمان سبب شده است افراد زیادی که در این مجتمع مالک یا مستأجر هستند، بلاتکلیف باشند.

به گزارش فارس، اقبال شاکری با اشاره به آغاز عملیات تخریب طبقه هفتم مجتمع علاالدین گفت: از روز پنج شنبه تجهیز کارگاه در راستای تخریب طبقه هفتم این مجتمع آغاز شده و در طبقات همکف و اول، حفاظ های ایمنی برای امنیت افرادی که در مجتمع تردد می‌کنند، نصب شده است.

وی ادامه داد: البته باید این نکته را تأکید کنم که تمام اقدامات در راستای تخریب در شب و هنگام تعطیلی مجتمع انجام می‌شود ولی برای امنیت بیشتر این حفاظ های ایمنی نیز نصب شده است تا امکان برخورد وسیله یا اشیا به افراد وجود نداشته باشد.

شاکری افزود: خوشبختانه عملیات تخریب طبقه هفتم این مجتمع طبق زمان بندی پیش می‌رود و پیش بینی می شود تا یک ماه الی یک ماه نیم به طول بیانجامد تا به صورت مهندسی جابجایی تأسیسات و اسکلت طبقه هفتم به پایان برسد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ایجاد طبقه هفتم این مجتمع یک تخلف محرز بود و باید رفع می شد. عملیات تخریب می توانست در زمان کمتر و با هزینه کمتری انجام شود اما متاسفانه عدم همکاری مالک و استنکاف وی از اجرای قانون سبب شد تا روند تخریب طبقه هفتم مجتمع علاالدین اینگونه شود.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به موضوع ایمنی این مجتمع اشاره کرد و گفت: متأسفانه بحث ها پیرامون این مجتمع تمامی ندارد و تخلف‌های گوناگون در این ساختمان روی داده است. یکی از این موارد دارا نبودن پایان کار است که ناشی از موارد تخلف است.

وی ادامه داد: از دیگر تخلفات عدم ایمنی ساختمان و دریافت گواهی ایمنی است. عدم اجرای ضوابط ایمنی، تاسیسات و سیم های برقی که در سراسر مجتمع بدون رعایت نکات ایمنی وجود دارند و هر آن ممکن است مشتریان را با خطر مواجه کند، از دیگر موارد است.

شاکری افزود: عدم رفع این موارد موجب شده تا ساختمان علاءالدین پایان کار نداشته باشد و چند صد مستأجر و مالک مغازه‌های تجاری این ساختمان همچنان بلاتکلیف هستند چرا که نبود پایان کار به منزله عدم تفکیک و دارا بودن سند مجزا برای هر مغازه خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد این تخلف مجتمع نیز رفع شود تا مستاجران مظلوم این مجتمع نیز از بلاتکلیفی خارج شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">