ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پاسخ مخابرات به تخلف ارتباطات سیار!

| سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۸۶، ۰۴:۵۴ ب.ظ | ۱ نظر

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، با تاکید بر این‌‏که در حال حاضر مشخص نیست که تلفن همراه ایرانسل در چه منطقه‌‏ای فعال است و مشترک در چه منطقه‌‏ای از این شبکه استفاده می کند, گفت‌‏: مجبوریم کلیه تماس‌‏های مشترکین اپراتور اول با شبکه ایرانسل را بین شهری محاسبه کنیم.

دکتر داوود زارعیان، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا, در خصوص محاسبه تعرفه مکالمات مشترکین اپراتور اول با شبکه ایرانسل که به جای 447 ریال, 760 ریال محاسبه شده است، اظهارداشت‌‏: طبق مصوبه شورای اقتصاد تعرفه مکالمه شهری اپراتور اول 447 ریال و بین شهری آن 760 ریال ابلاغ شده است که اپراتور اول نیز این تعرفه را برای مشترکین خود رعایت می‌‏کند.

وی، با بیان این که تاکنون در خصوص تعرفه‌های شرکت ایرانسل برای مشترکین شهری و بین شهری تصمیم خاصی گرفته نشده است، تصریح کرد‌‏: ما مجبوریم براساس قانون و با توجه به تعرفه‌‏هایی که شورای اقتصاد برای ما تصویب کرده، عمل کنیم.

دکتر زارعیان، ادامه داد‌‏: من فکر نمی‌‏کنم در این مورد تخلفی صورت گرفته باشد.

وی، در خصوص ابلاغ سازمان تنظیم مقررات به شرکت مخابرات ایران برای محاسبه تعرفه 447 ریال مکالمات مشترکین با شبکه ایرانسل، گفت‌‏: تا کنون چیزی در این زمینه به ما ابلاغ نشده است.

دکتر زارعیان، یادآور شد‌‏: 447 ریال تعرفه شرکت ارتباطات سیار است و تعرفه ایرانسل با توجه به آن‌‏که به صورت فلت عمل کرده بین شهری نداشته و تعداد مشترکین محدود هستند, متفاوت از تعرفه ارتباطات سیار است.

مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، ادامه داد: ایرانسل برای ما مشخص نکرده است که تلفن همراه مشترکینش درکجا کار می‌‏کند، به همین جهت باید نسبت به رفع مسایل صنفی شبکه خود اقدام کند.

دکتر زارعیان، با تاکید بر این‌‏که در صورت حل مسائل فنی ایرانسل چنانچه سازمان تنظیم مقررات به ما ابلاغ کند به طور قطع عمل می کنیم، یادآور شد‌‏: در حال حاضر MCI مصوبه شورای اقتصاد را رعایت می‌‏کند و با توجه به آنکه مکالمات شهری و بین شهری ایرانسل تفکیک نشده است، مجبوریم تعرفه را بین شهری محاسبه کنیم.

دکتر زارعیان، افزود‌‏: باید رفتار مشترک ایرانسل در شبکه تعریف شود و مشخص شود مشترک در چه منطقه‌‏ای از این شبکه استفاده می‌‏کند مانند تلفن‌‏های ارتباطات سیار که برای کدهای 2, 3 , 4, 5, 6, 7 و 8 توزیع شده و مشخص است که مشترک در چه استانی است.
در همین رابطه :

تخلف ارتباطات سیار در محاسبه نرخ تعرفه ها

  • ۸۶/۰۱/۲۸

نظرات  (۱)

تالیا هم همینطوره. پس بیاین اونو هم 76 تومن حساب کنید. خجالت نکشید! راحت باشید!!! پس از این به بعد وقتی مثلا یه کسی که 0912 داره از ایران خارج میشه، برای تماس گیرمده پول تماس بین المللی حساب کنید. اینم از اون حرفا بودا. آقای زارعیان. لطفا بدون مطالعه، سخن پراکنی نکنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">