ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشترکان اپراتور اول در منطقه مرکزی تهران اعلام می‌کنند در حالی که مدت‌ها پیش اینترنت این اپراتور از به 3G و بالاتر ارتقا یافت و سرویس نسبی مناسبی ارائه می کرد، اما مدتی است که این سرویس به طور مکرر به 2G تنزل می‌کند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، مشترکان منطقه مرکزی تهران چندی است از افت کیفیت سرویس اینترنت اپراتور اول گلایه دارند.

این مشترکان اعلام می‌کنند: در حالیکه سرویس اینترنت این اپراتور مدت‌ها پیش از 2G به 3G و بالاتر ارتقاء یافته بود و سرویس نسبتاً مناسبی را ارائه می‌داد، اما اخیراً در مقاطع زمانی مختلف در شبانه‌روز کیفیت سرویس از 3G یا بالاتر به 2G تنزل می‌کند و این موضوع در ساعات پایانی روز تشدید نیز می‌شود.

این دسته از مشترکان با گلایه از افت کیفیت محسوس سرویس این اپراتور تاکید می‌کنند این وضعیت از حدود دو هفته پیش آغاز شده است.

در پاسخ به پیگیری خبرنگار فارس از همراه اول این اپراتور، اعلام کرد: برخی مشکلات ارتباطی در روزهای اخیر به دلیل توسعه پرشتاب شبکه نسل 4 و 4.5 این اپراتور در تهران است تا مشترکان بیشتری بتوانند از مزایای اینترنت پرسرعت همراه اول بهره‌مند شوند.

این اپراتور اضافه کرد: اصولا آماده‌سازی مقدماتی توسعه در طول روز صورت می‌گیرد و عملیات فنی ارتقاء در ساعات پایانی روز و شب‌ها انجام می‌شود که در گزارش خبرگزاری فارس نیز به آن اشاره شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">