ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پایان تلفن ثابت در انگلستان

| يكشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت مخابراتی بریتیش تله کام انگلیس قصد دارد تمامی شبکه تلفن ثابت سنتی خود را جمع آوری کند و شبکه تلفن ثابت مبتنی بر آی پی را تا سال 2025 به طور کامل راه اندازی کند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از وی تری، شبکه تلفن ثابت مبتنی بر سوئیچ یا PSTN روز به روز کاربران کمتری در جهان پیدا می کند و به علت امکانات محدود جذابیت چندانی هم در دنیای مبتنی بر فناوری اطلاعات ندارد.

در مقابل بریتیش تله کام قصد دارد یک شبکه فیبر نوری گسترده ملی راه اندازی کند تا همه شماره های تلفن ثابت بر بستر voice-over-IP در دسترس قرار بگیرند. انتظار می رود استفاده از این شبکه تا هفت سال دیگر ممکن شود.

اگر چه این مساله هنوز به طور رسمی اعلام نشده، اما رسانه ها از طریق دسترسی به برخی نامه های رد وبدل شده میان مدیران شرکت بریتیش تله کام و موسسات طرف قرارداد با آنها به این موضوع پی برده اند.

هم اکنون چند شرکت مشاوره در حال بررسی ابعاد این موضوع هستند تا با تحقق این امر زمینه برای خداحافظی کامل کاربران با دنیای آنالوگ و مهاجرت به دنیای دیجیتال فراهم شود. احتمال می رود بریتیش تله کام ظرف دو هفته آینده به طور رسمی در این زمینه اطلاع رسانی کند.

  • ۹۷/۰۲/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">