ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از واریز 28.1 درصد درآمد اپراتور ایرانسل به خزانه دولت خبر داد و گفت: ایرانسل طبق پروانه از درآمد سالانه خود بیش از 200 میلیارد تومان به دولت پرداخت کرده است.

محمد کرم پور در گفت‌وگو با فارس با اشاره به 19 مردادماه به عنوان پایان سال قراردادی با اپراتور تلفن همراه ایرانسل، اظهار داشت: ایرانسل طبق پروانه فعالیت خود به تمام تعهداتش به طور کامل عمل کرده و تاخیری در پرداختهای خود به دولت ندارد.

وی اضافه کرد: براساس پروانه، ایرانسل باید سالانه 28.1 درصد از درآمد خود را به عنوان حق السهم دولت پرداخت کند، علاوه بر آن باید 0.25 درصد حق العمل سازمان تنظیم مقررات به همراه دیگر هزینه‌هایی چون حق فرکانس و حق شماره‌گذاری برای بلوک های 935-939 را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پرداخت کند .

کرم پور با بیان اینکه اپراتور دوم تلفن همراه به طور کل هماهنگ با سازمان تنظیم مقررات عمل می کند ، خاطرنشان کرد: این اپراتور تاکنون تمامی حق السهم دولت و دیگر موارد مورد تعهد خود بدون تاخیر انجام داده و از این بابت باید از این اپراتور تشکر کرد.

در همین حال، عبدالله مهدیقلی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز گفت: ایرانسل در پرداخت صورتحساب سالانه خود به دولت برابر با مفاد پروانه عمل کرده است.

وی اضافه کرد: هیچ مشکل خاصی در پرداخت صورتحساب سالانه این اپراتور به دولت وجود ندارد و ایرانسل تاخیری در این پرداخت نداشته است.

به گزارش فارس، این اظهارات در حالی بیان می شود که اواخر تیرماه سال جاری برخی اخبار از تاخیر ایرانسل در پرداخت سهم دولت و دیگر موارد پرداختی حکایت داشت .

  • ۸۹/۰۵/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">