ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کارشناس‪ ICT‬سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان گفت:تخصیص و پرداخت بودجه‌های مربوط به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات(‪ (ICT‬در سال ‪ ۸۴‬منوط به تصویب دستورالعمل اجرایی تبصره نهم از قانون بودجه این سال است.

" منوچهر محمدی" روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بودجه مربوط به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال ‪ ۸۴‬در تبصره نهم قانون بودجه با عنوان " توسعه مبتنی بر دانایی" در نظر گرفته شده است.

وی بااشاره به‌اینکه در سالهای گذشته بودجه مربوط به این حوزه بخصوص طرح ملی "تکفا" در تبصره ‪ ۱۳‬قانون بودجه قرار داشت، گفت: هیات وزیران باید با تصویب دستورالعمل اجرایی تبصره نهم در قانون بودجه ‪ ،۸۴‬روشهای کار آن را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای اجرا ابلاغ کند.

وی یادآور شد: تبصره سیزدهم قانون بودجه ‪ ،۸۳‬در ماه مرداد آن سال توسط هیات وزیران تصویب شد و امسال نیز تا به امروز تبصره نهم قانون بودجه ‪۸۴‬ تصویب نشده است.

محمدی تاکید کرد: هنوز بودجه‌های پرداخت نشده بسیاری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از سالهای گذشته باقی مانده است.

وی گفت:سازمان برنامه‌ریزی و مدیریت استان اصفهان برای سال ‪ ،۸۳‬درخواست ‪ ۳۵۰‬میلیارد ریال بودجه کرده است که برای تخصیص و پرداخت آن باید منتظر تصویب تبصره نهم قانون بودجه ماند.

وی از باقی ماندن حدود پنج میلیارد ریال از بودجه سال ‪ ۸۲‬طرح " تکفا" در استان اصفهان خبر داد و بیان داشت: ما درخواست موافقت برای تخصیص این اعتبار در سال ‪ ۸۴‬را نیز مطرح کرده‌ایم.

کارشناس ‪ ICT‬سازمان مدریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان گفت: استان هنوز پروژه‌یی از طرح "تکفا" در سال ‪ ۸۴‬را برای موافقت با تخصیص اعتبار آن به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ارسال نکرده و منتظر ابلاغ دستورالعمل اجرایی تبصره نهم قانون بودجه سال ‪ ۸۴‬است.

  • ۸۴/۰۴/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">