ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

« عماد هنرپرور» مدیر اجرایی پرشین بلاگ گفت: از طریق ارائه خدمات متنوع ، پرشین بلاگ در حال ایجاد فرهنگ صحیح وبلاگ نویسی در کشور است.

وی در مورد اینکه تلاش و اقدامات پرشین بلاگ برای ایجاد فرهنگ صحیح وبلاگ نویسی در کشور چیست؟‌اظهار داشت: ما سازنده این مسیر بوده و هستیم و سعی می کنیم با رابطه نزدیک و مداوم کاربران را هدایت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ارتباط نزدیک ما با کاربران شامل پاسخگویی به مشکلات آنها از طریق تلفن،‌ایمیل و کامنت است و هم چنین در این راستا اطلاع رسانی نیز انجام می شود.

وی تاکید کرد: شرکت های کمی در کشورمان روابط عمومی مستقل برای سایتشان در نظر می گیرند.

وی از جمله اقدامات جانبی پرشین بلاگ به حمایت اکثر جشنواره های فرهنگی و برگزاری مسابقاتی مانند ذره بین طلایی اشاره کرد.

هنرپرور افزود: پرشین بلاگ در حال حاضر در حال راه اندازی سرویس های جانبی برای وبلاگ ها جدای از سرویس هایی که روی پرتال راه اندازی می شوند است.

وی یادآور شد: این سرویس (وبلاگ پرینیوم) برای کسانی است که می خواهند به صورت حرفه ای تر در زمینه وبلاگ کار کنند.

به گفته هنرپرور، این سرویس امکان صد مگابایت فضا برای قراردادن اطلاعات،‌عکس و غیره را در اختیار وبلاگ نویس قرار می دهد و دارای ایمیل و دومین شخصی است که وبلاگ می تواند روی آن دومین شخصی قرار گرفته و روی پرشین بلاگ هم باقی بماند.

وی تاکید کرد: در حالی که در هر دو صورت از ادیتور و امکانات مدیریتی پرشین بلاگ استفاده می کند و با قیمت بسیار کمی استفاده از این سرویس مقدور می باشد.

  • ۸۴/۰۷/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">