ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پرفورمنس گوشی وان پلاس ۵ جعلی است

| چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

آنچه در بنچمارک‌های فنی درباره گوشی تازه وارد وان پلاس 5 نشان داده می‌شود، چیزی جز دست‌کاری و تریک نرم‌افزاری نیست.
کمپانی چینی وان پلاس که کمتر از 24 ساعت از رونمایی پرچم‌دار 2017اش نمی‌گذرد، متهم شده است که با تریک نرم‌افزاری خود را در بنچمارک هایی مانند GeekBench 4،AnTuTu،GFXBench،Androbench،Quadrant و ... جزو برترین‌ها قرارداده درحالی‌که چنین نیست.
  تیم توسعه دهندگان XDA Developer ضمن کشف این موضوع از مدیران کمپانی چینی توضیح خواست و البته این نکته را یادآور شد که امیدوار است در آپدیت سیستم عامل اکسیژنOxygenOS  این اختلاف امتیاز از بین برود.
سخنگوی وان پلاس نیز پاسخ داده است از مردم می‌خواهیم بعد از استفاده روزمره از گوشی، بنچمارک را فعال کرده و امتیازها را ببینند. اما تیم مذکور می‌گوید بنچمارک ها بر اساس فعالیت روزانه کاربر امتیاز نمی‌دهند و آنچه سخنگوی وان پلاس گفته، فریب افکارعمومی است.
چند ماه پیش نیز وان پلاس و میزو، دیگر کمپانی چینی متهم به دستکاری در رتبه بندی بنچمارک شده بودند.
به گزارش خبرآنلاین، معمولا روزنامه‌نگاران و حرفه‌ای‌ها برای مقایسه گوشی‌ها از بنچمارک‌ها و شاخص امتیازدهی استفاده می‌کنند اما کاربر نهایی بر اساس نوع اپلیکیشنی که در روز استفاده می‌کند، می‌تواند بفهمد آیا گوشی واقعا پرفورمنس ادعا شده را دارد یا نه؟

  • ۹۶/۰۳/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">