ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پروانه اپراتور دوم تلفن همراه لغو خواهد شد

| چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۸۵، ۱۲:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

قیمت سیم کارت اپراتور دوم تلفن همراه ، یک سوم قیمت سیم کارت دولتی خواهد بود.
سید مصطفی سید هاشمی ، رییس کمیسیون صنایع و معادن، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب ، اظهار داشت: چنانچه اپراتور دوم واگذاری‌‏های سیم کارت را طی زمان بندی انجام ندهند ، اعتبار پروانه‌‏ آن لغو خواهد شد.

وی ، با بیان این که در حال حاضر پیش بینی می‌‏شود سیم کارت ایران‌‏سل به قیمت 120 هزار تومان واگذار شود، یاد آور شد: در صورت کاهش قیمت سیم کارت دولتی که در حال حاضر 360 هزار تومان است ، ایران‌‏سل نیز باید نرخ سیم کارت خود را به یک سوم این قیمت برساند.

سید هاشمی ، کیفیت خدمات اپراتور دوم تلفن همراه را بالاتر از تلفن همراه دولتی عنوان کرد و گفت: حضور ایران‌‏سل در بازار تلفن همراه تاثیر به سزایی در کاهش قیمت این کالا خواهد داشت.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ، بازار عرضه و تقاضا را تابع نوسانات تلفن همراه عنوان کرد و افزود: ورود اپراتور دوم تلفن همراه و ادامه واگذاری‌‏های سیم کارت اعتباری تالیا می‌‏تواند این بازار را اشباع کند.

سید هاشمی ، با اشاره به تاثیرگذاری سیم کارت اعتباری تالیا در کاهش قیمت بازار ، اظهار داشت: مجلس می‌‏تواند نظارت مستقیم بر قیمت سیم کارت داشته باشد و قیمت این کالا با توجه به تقاضای مردم کاهش و یا افزایش می‌‏یابد.

  • ۸۵/۰۱/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">