ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پرونده GCها در مرحله تصمیم گیری

| چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۸۵، ۰۹:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه پیمانکاران عمومی (‪GC‬ها) طرف قرارداد با اپراتور اول تلفن همراه "ارتباطات سیار" در آخرین مهلت داده شده تنها به حدود ‪ ۳۳‬درصد تعهدات خود عمل کردند، گفت : در حال بررسی هستیم که درباره قرارداد با این پیمانکاران تصمیم بگیریم.

"وفا غفاریان" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه ارتباطات ایرنا افزود: این پیمانکاران تنها حدود ‪ ۱۴۰۰‬عدد از حدود ‪ ۴۷۳۰‬سایت ‪ TS‬را که باید طبق قرارداد می‌ساختند، تحویل داده‌اند.

براساس قرارداد شرکت ارتباطات سیار و سه پیمانکار عمومی، قرار بود این پیمانکاران تا اسفند ماه امسال، ‪ ۴۷۳۰‬مرکز گیرنده و فرستنده‌های امواج (‪ (BTS‬لازم برای ایجاد هشت میلیون و ‪ ۵۰۰‬هزار خط جدید تلفن همراه در فاز سوم توسعه این شرکت را احداث کنند.

پیمانکاران می‌گویند که در تملک زمین برای احداث این مراکز برای آنها مشکلاتی ایجاد می‌شود و شرکتهای مخابرات استانی سلایق مختلفی را در تحویل کارهای انجام شده آنها اعمال می‌کنند.

غفاریان در بخش دیگری از گفت و گو گفت که ارتباطات سیار بزودی نوعی سیم‌کارت موسوم به دوقلو عرضه خواهد کرد که امکان قرار گرفتن دو شماره تلفن همراه در آن واحد برای آن وجود دارد و بدین ترتیب نیازی به استفاده از دو گوشی همراه نخواهد بود.

معاون وزیر ارتباطات همچنین اظهار داشت: دلیل اینکه شرکت تلفن همراه تالیا باید در هر مرحله از واگذاریهای سیم‌کارتش از مخابرات مجوز بگیرد، فنی است و نه قراردادی زیرا باید در هر مرحله امکانات و تجهیزات تالیا برای سیم‌کارتهایی که می‌خواهد عرضه کند، بررسی شود تا سیم‌کارتها کیفیت لازم را داشته باشند.

  • ۸۵/۱۰/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">