ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پلیس فتا، من شاکی‌ام!

| چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

بعضی از بازیگران طنز با وجود تمام توانایی‌هایی که دارند لازم نیست کار خاصی مقابل دوربین انجام دهند. آنها همین که مقابل دوربین حاضر شوند باعث نشستن لبخند روی لب‌های مخاطب می‌شوند. علی صادقی ازجمله همین بازیگرهاست.

او که چهره‌اش در عرصه طنز برای مخاطبان مجموعه‌های طنز شناخته شده است اکنون دل پر دردی دارد، از یک طرف به دلیل دو مشکلی که داشته، درگیر کارهای حقوقی و قضایی است و از طرفی می‌گوید بیکاری در سینما زندگی را برای بازیگران دچار مشکل کرده است.

روزنامه جام جم: شنیده‌ام که مشکلاتی در صفحه مجازی و اینستاگرام برایتان پیش آمده. درست است؟

بله. من صفحه خودم را در اینستاگرام دارم، اما صفحه‌ای هم هست به نام علی صادقی دات اورجینال که فالوئرهای زیادی هم دارد و پسر یکی از بازیگران آنجا را می‌گرداند. یک روز آقایی به من زنگ زد که این فرد فالوئرهای تقلبی زیادی را برای صفحه‌ای به نام من از او خریده. این پسر از طریق این صفحه مزاحمت‌های زیادی را برای خانم‌های بازیگر به وجود آورده و برای من گرفتاری درست کرده. من به پلیس فتا هم گزارش کردم، اما تا به حال که رسیدگی نشده است.

 

واکنش پلیس فتا:
معاون حقوقی و امور بین الملل پلیس فتا گفت:علی صادقی در خصوص صفحات مجازی تقلبی تاکنون هیچ شکایتی را در محاکم قضایی و پلیس فتا انجام نداده است.
صراط: سرهنگ حسین رمضانی در گفت و گو با میزان در خصوص انتشار مصاحبه ای از علی صادقی بازیگر طنز در خصوص صفحات مجازی تقلبی و ایجاد مزاحمت برای او و اعلام اینکه این بازیگر به پلیس فتا شکایت کرده است،گفت: پس از انتشار این مصاحبه تحقیقات خود را آغاز کردیم اما مشخص شد این بازیگر تاکنون هیچ شکایتی را نه در پلیس فتا انجام داده ا ست و نه شکایتی در محاکم قضایی ثبت شده است.
وی ادامه داد: اگر این بازیگر شکایتی را مطرح کند حتما همانند سایر پرونده ها به آن رسیدگی می کنیم.
گفتنی است این بازیگر طنز در مصاحبه ای اعلام کرده بود که برای او صفحات مجازی جعلی ساخته شده و او را دچار دردسرهایی کرده اند. او نیز در پلیس فتا شکایتی را از مجرمان سایبری مطرح کرده است.

  • ۹۵/۰۳/۰۵

پلیس فتا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">