ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پیام دبیرکلITU به مناسبت روز جهانى مخابرات

| پنجشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۴، ۰۶:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

ایسنا - اتحادیه‌ى بین‌المللى مخابرات (ITU)، در مراسم جشنى به مناسبت روز جهانى مخابرات متعهد به ایجاد یک جامعه‌ى اطلاعاتى مساوى و منصفانه شد.
به گزارش سرویس ارتباطات ایسنا، “یوشیو اوتسومی“، دبیر کل ITU در این باره اظهار داشت: ارتباطات، حق اصلى بشر است که این اتحادیه متعهد مى‌شود آن را به مناطق فقیر اطلاعاتى بسط دهد.
وى با بیان این مطلب افزود: ما در حال بررسى براى ارایه‌ى امکان دسترسى عادلانه‌تر و تساوى بیشتر در برخوردارى از فناورى‌هاى پیشرفته‌ى اطلاعاتى و ارتباطاتى براى میلیون‌ها تن از جوامع فقیر اطلاعاتى هستیم که از ارتباطات پیشرفته بى‌نصیب مانده‌اند.
به گفته‌ى دبیرکل ITU، فناورى‌هاى اطلاعاتى و ارتباطاتى قابلیت بالقوه‌ى منحصر به فردى براى گسترش قابل ملاحظه‌ به سراسر جهان در دهه‌ى آینده را دارند.
وى خاطر نشان کرد: ITU که به ایجاد یک پایه‌ى محکم براى جامعه‌ى اطلاعاتى در مقیاس جهانى کمک کرده است، اصلاحات فناورى خود را براى مواجهه با چالش‌هاى جدید که در هر دهه بروز مى‌کند ادامه مى‌دهد.
گفتنى است، این سازمان همچنین صد و چهلمین سال‌روز تاسیسش را با موضوع ”ایجاد یک جامعه‌ى اطلاعاتى مساوى و زمان اقدام“ جشن مى‌گیرد.

  • ۸۴/۰۲/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">