ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پیشنهاد تشکیل کمیسیون ICT در مجلس

| دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۸۶، ۰۷:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر

طرح تشکیل کمیسیون ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مجلس شورای اسلامی موجود است که تا پایان دوره هفتم و یا در دوران مجلس هشتم ارائه می‌شود.

سید احمد بزرگیان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، تحقق تشکیل کمیسیون ارتباطات و فناوری اطلاعات در مجلس را امری امکان‌پذیر دانست و اظهار داشت: تاکنون پیشنهاد تفکیک چند کمیسیون ارائه شده که یکی از آن‌ها کمیسیون صنایع در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات است که خود دامنه گسترده‌ای دارد و در صورت تحقق این شرایط، چنین امری چندان خارج از قائده نخواهد بود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس، در پاسخ به این پرسش که آیا مجلس در شرایط کنونی، نیاز به چنین کمیسیون تخصصی را احساس می‌کند یا خیر، خاطرنشان کرد: در حال حاضر، مقوله‌های مربوط به این حوزه در قالب کمیته در کمیسیون صنایع و معادن فعالیت می‌کند، در حالی که در صورت تشکیل این کمیسیون، کمیته‌های مجزایی همچون پست، مخابرات،IT، ISP و امثال آن شکل خواهد گرفت.

عضو کمیته مخابرات مجلس، گفت: هر یک از کمیته‌های تخصصی، کمک می‌کند که این مقوله‌ها بسیار تخصصی و عمیق‌تر و با توجه به شرایط موجود، مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

  • ۸۶/۰۱/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">