ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر پذیرش اوراق بهادار بورس تهران درباره جزییات پذیرش و عرضه اولیه سهام ایرانسل در بورس تهران گفت: ایرانسل جزو شرکت هایی است که از پتانسیل بالایی برای حضور در بورس برخوردار است. این شرکت هم از لحاظ عملکرد و توسعه بازار و هم از لحاظ معیارهای راهبری واجد شرایط حضور در بورس در عالی ترین شرایط است.
سازمان بورس - هدی بذرافشان ادامه داد: از طرفی هم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان نهاد صدور مجوز برای فعالیت های ایرانسل و بورس اوراق بهادار تهران پیگیر ورود آن شرکت به مجموعه بورس هستند. ولی نکته ای که درباره ایرانسل وجود دارد و احتمالا اصلی ترین دلیل کندی فرآیند حضور ایرانسل در بورس بوده، بحث وجود سهامدار خارجی MTN در ترکیب سهامداری آن است که تا حدی تصمیم گیری برای عرضه در بورس را دشوار کرده است.
وی افزود: بورس تهران برای تامین نظر سهامداران یاد شده یک سری راهکارها همانند پذیرش همزمان سهام ایرانسل در بورس تهران و ژوهانسبورگ و نیز عرضه با مدل سهام ممتاز پیشنهاد داده است که امید می رود مورد توجه و موافقت سهامداران ایرانسل قرار گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">