ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هم زمان با رفع فیلتر تلگرام، سرویس های پینترست، ردیت، ساندکلاد، کورا و مدیوم فیلتر شدند.
فناوران- چند روز پیش از رفع فیلتر تلگرام، برخی سرویس ها از جمله شبکه اجتماعی پرطرفدار پینترست نیز رفع فیلتر شد که این کار با استقبال بسیاری از کاربران فضای مجازی روبه رو شد. هم زمان با رفع فیلتر تلگرام نیز چند سرویس دیگر رفع فیلتر شد تا مجموعا سرویس های پینترست، ردیت، ساندکلاد، کورا و مدیوم در دسترس کاربران ایرانی قرار گیرند. 
اما روز گذشته مجددا تعداد زیادی از سرویس های پرطرفدار خارجی به روی کاربران ایرانی بسته شد. معلوم نیست علت رفع فیلتر و مجددا فیلتر این سایت ها چه بوده است.
هم زمان با این تغییر و تحولات حسن روحانی رییس جمهور ایران که به دستور او تلگرام رفع فیلتر شده است گفت:  اگر می خواهید فضای مجازی برای جامعه ما مفید باشد فرهنگ استفاده از فضای  مجازی را به  نسل جوان یاد بدهیم، با فیلتر درست نمی شود، ما می گوییم فیلتر، بعضی ها بدشان می آید  و می گویند چیز خوبی است.
وی با بیان اینکه زمانی استفاده از رادیو ممکن نبود گفت: در رژیم گذشته هر پیچ رادیو را می چرخانیدیم. فقط پارازیت بود، رژیم گذشته در پارازیت موفق بود؟ یه روزی گفتیم ماهوراه ممنوع است،  ممنوع شد؟ چند درصد از ماهواره می زنند؟ یک روز گفتیم فضای مجازی بد ، با گفتن ما درست شد؟

  • ۹۶/۱۰/۲۵

فیلترینگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">