ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کار کمیسیون صیانت تمام است

| سه شنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۱، ۰۳:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

مجتبی توانگر در توئیتی درباره موضوع رای استمزاجی نمایندگان به گزارش کمیسیون مشترک طرح صیانت توضیح داد.
‏به گزارش خانه ملت، مجتبی توانگر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس و رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: همان‌طور که مکرر گفته شده مهلت ۳ماهه کمیسیون صیانت به پایان رسیده و رای استمزاجی هم نشان داد که اکثریت مجلس با مسیر طی شده موافق نیستند و مجلس از طریق صحن علنی و باهمکاری شورای عالی مجازی،صنوف و نخبگان، تکلیف مدیریت فضا مجازی را مشخص خواهد کرد.

آنچه در جلسه غیرعلنی به رای استمزاجی نمایندگان گذاشته شد، گزارش کمیسیون مشترک بود. باید این گزارش برای ادامه بررسی در کمیسیون مشترک رای اکثریت را کسب می‌کرد اما فقط ۱۰۹ رای آورد و لذا نتوانست نمایندگان را برای ادامه کار قانع کند.

نکته مهم اینکه این رای گیری استمزاجی بود و در رای گیری استمزاجی ملاک رای بیشتر است و  درحالی که مخالفان ۱۲۰ رای و موافقان ۱۰۹ رای داشتند پس تکلیف مشخص شده و کار کمسیون ویژه پایان یافته است.

همانطور که از اظهارات آقای سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس مشخص است، با توجه به ماده ۱۶۵ آیین نامه داخلی مجلس، هیئت رییسه مجلس موضوع ادامه فعالیت کمیسیون مشترک را به موافقت اکثریت نمایندگان با رای استمزاجی مجلس منوط کرد و با توجه به اینکه گزارش کمیسیون رای نیاورد، بررسی طرح به صورت اصل ۸۵ منتفی شد.

  • ۰۱/۰۱/۲۳

طرح صیانت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">