ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کار GCها به زودی تمام می شود

| پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۸۵، ۰۱:۰۶ ق.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، عملکرد پیمانکاران عمومی شرکت ارتباطات سیار را طی چند ماه اخیر مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه GCها در اجرای تعهدات خود به نتایج مثبتی دست یافته‌‏اند و پیش‌‏بینی می‌‏شود که به زودی کلیه تعهدات خود را عملیاتی کنند.
مهندس صابر فیضی، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسات متناوب وزارت ارتباطات با پیمانکاران عمومی شرکت ارتباطات سیار، اظهارداشت: با توجه به این‌‏که GCها در تعداد، تحویل و بررسی کیفیت آنتن‌‏های BTS در ماه‌‏های اخیر به پیشرفت قابل توجهی رسیده‌‏اند؛ امیدواریم که با جلسات انجام شده به یک نتیجه نهایی در خصوص وضعیت این پیمانکاران برسیم.

مهندس فیضی، ادامه داد: بخشی از سایت‌‏های BTS نصب شده توسط GCها روشن و در حال کار است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تصریح کرد: با توجه به مشکل نقدینگی این پیمانکاران و از آنجایی که به دلیل مشکلات مالی راه‌‏اندازی بسیاری از سایت‌‏های BTS نیمه کاره مانده است قصد داریم برای تحویل موقت کار از سوی GCها به آن‌‏ها مبالغی را پرداخت کنیم، این در شرایطی امکان‌‏پذیر خواهد بود که از لحاظ حقوقی مشکلی پیش نیاید.

وی، با تاکید بر این‌‏که GCها و شرکت ارتباطات سیار در مراحل توافق نهایی هستند، یادآور شد: هر دو طرف در حال بررسی جزئیات کار هستند و در جلساتی که در این خصوص برگزار می‌‏شود مشکلات را مطرح می‌‏کنند.

مهندسی فیضی، خاطرنشان کرد: فعالیت GCها تاکنون متوقف نشده و امیدواریم که تا پایان سال جاری به یک توافق نهایی با آنها برسیم.

  • ۸۵/۱۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">