ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کاهش تعرفه اینترنت تصویب شد

| چهارشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۸۶، ۰۴:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

کاهش تعرفه‌ی مکالمات سیم‌کارت‌های اعتباری دولتی در مجمع مخابرات ایران تایید و برای تصویب نهایی به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال شد.

وفا غفاریان - رییس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران - در گفت‌وگو با (ایسنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: کاهش 30 درصدی تعرفه‌های اینترنت نیز در مجمع مخابرات ایران تصویب شده است و این طرح نیز برای تایید نهایی به سازمان تنظیم مقررات ارسال شد که امیدواریم به زودی با تصویب این سازمان تعرفه‌های مورد نظر اجرا شود.

او درباره‌ی از بین بردن محدودیت‌ زمانی سیم‌کارت‌های اعتباری تالیا نیز گفت: مجمع مخابرات با از بین بردن محدودیت زمانی این سیم‌کارت‌ها موافقت کرده است و به زودی به مجتمع صنعتی رفسنجان ابلاغ می‌شود.

رییس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران درباره‌ی ارایه‌ی پیشنهاد تغییر نرخ مکالمات تلفنی اعم از ثابت و همراه به شورای اقتصاد تصریح کرد: هنوز کار کارشناسی این طرح نهایی نشده است که به شورای اقتصاد ارسال شود.

  • ۸۶/۰۳/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">