ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کاهش تعرفه خدمات همراه اول

| سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۸۷، ۰۴:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات گفت: کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در جلسه 25 فروردین‌ماه خود، کاهش تعرفه‌ی برخی از خدمات اپراتور اول تلفن همراه را تصویب کرد.

محمد سلیمانی اظهار کرد: بر اساس این مصوبه، تعرفه‌های مذکور، بین 30 تا 50 درصد کاهش خواهد یافت.

وی افزود: "تغییر نام"، "تغییر آدرس"، "تعویض سیم‌کارت" و "وصل صندوق صوتی(VMS)" از جمله خدماتی است که تعرفه‌ی آن‌ها بین 30 تا 50 درصد کاهش یافته است.

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات خاطر نشان کرد: همچنین تا کنون برای وصل نمایشگر و راه‌اندازی سرویس پیامک، مبلغ 20 هزار ریال از مشترکان اخذ می‌شد که بر اساس مصوبه مذکور، از این پس، این سرویس‌ها به صورت رایگان به مردم ارایه می‌شود.

او ادامه داد: تعرفه‌ی خدمات تغییر نام، تغییر آدرس و تعویض سیم‌کارت نیز به ترتیب از 100 هزار ریال، 50 هزار ریال و 70 هزار ریال به 50، 30 و 50 هزار ریال کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات، هزینه وصل سرویس صندوق صوتی(VMS) نیز از 20 هزار ریال به 10 هزار ریال کاهش یافته است.

سلیمانی با اشاره به تلاش مجموعه وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات برای ارایه خدمات جدید در سال شکوفایی و نوآوری، گفت: یکی از سرویس‌هایی که ارایه آن در سال جاری آغاز خواهد شد، ارسال پیامک روی تلفن ثابت است.

وی افزود: تعرفه‌ی این سرویس نیز در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بررسی و به تصویب رسید.

وی تأکید کرد: همچنین مجوزهای لازم به شرکت‌های مخابرات استانی برای ارایه این سرویس داده شد که امیدواریم، امکان ارسال پیامک روی تلفن ثابت در سال جاری برای تمامی مشترکان این نوع از تلفن فراهم شود.

  • ۸۷/۰۱/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">