ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کاهش 65 درصدی استفاده از اینترنت در شیراز

| چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۸۸، ۰۱:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس انجمن صنفی شرکتهای اینترنتی شیراز از کاهش 65درصدی استفاده از اینترنت طی یک ماه گذشته در پی بروز اختلال در شبکه اینترنت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در شیراز، مهران صلاحیان در نشستی با خبرنگاران افزود: مشکل خطوط اینترنت حدود یک ماه است که ادامه دارد و این مشکلات باعث ضرر و زیان شرکتهای خصوصی شده که خسارتی حدود 15 میلیون تومان به صورت ماهیانه ارزیابی شده است.

وی با اشاره به اینکه در شیراز 9 شرکت دارای مجوز مشغول به فعالیت هستند، عنوان کرد: طی یک ماه گذشته کاربران این شرکتهای اینترنتی به میزان قابل ملاحظه ای کاهش یافته و ادامه این روند تا شش ماه آینده مشکلات بسیار بزرگی را برای شرکتها ایجاد خواهد کرد.

رئیس انجمن صنفی شرکتهای اینترنتی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امروز شرکت زیرساخت نیز به مشکل بزرکی برای 114 شرکت اینترنتی کشور تبدیل شده زیرا زیرساخت با انجام یک مزایده سه شرکت را به عنوان پیمانکار معرفی و اعلام کرده مابقی شرکتهای اینترنتی، تحت پوشش این سه شرکت باید فعالیت کنند.

صلاحیان یادآور شد: برای رفع این مشکل به وزارت ارتباطات نیز مراجعه کرده ایم و قرار شد که در یک جلسه موضوع مطرح شود و البته مدارک لازم نیز برای ارائه به دیوان عدالت اداری نیز آماده شده ولی ما از نمایندگان استان فارس انتظار داریم که پیگیر این موضوع باشند زیرا در صورت تحقق این امر هیچ تضمینی برای بازگشت سرمایه ای که از فارس خارج می شود، نیست.

  • ۸۸/۰۵/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">