ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بزرگ‌ترین مزرعه رمز ارز کشور بالغ بر ۷ هزار ماینر در غرب تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی در تشریح این خبر، بیان داشت: با تلاش توسط پلیس پیشگیری تهران با همکاری سازمان برق تهران بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز ایران در یک کارخانه متروکه در غرب تهران کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات بالغ بر ۷ هزار ماینر کشف شد که بنا بر اعلام کارشناسان برق حدود ۴ درصد برق کشور برای فعالیت این ماینر ها لازم می‌باشد، خاطرنشان کرد: تعدادی از این ۷ هزار ماینر نصب شده و تعدادی دیگر در حال نصب بوده است که این مزرعه بزرگترین مزرعی بوده که پلیس در روزهای اخیر کشف کرده است.

سردار رحیمی با اشاره به اجرای این طرح در ۴۸ ساعت گذشته گفت: گشت‌های پلیس در این خصوص ادامه دارد و تا کنون حدود ۳ هزار مورد دستگاه ماینر در جاهای دیگر پایتخت طی عملیات‌های ۴۸ ساعت گذشته کشف شده است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اجرای طرح گسترده در خصوص جمع‌آوری مزارع استخراج رمز ارزها، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته از حدود ۵۰ نقطه بازدید شده است که مهم‌ترین و بزرگترین مورد هم همین مزرعه بوده است که از آن بالغ بر ۷ هزار ماینر کشف شده است. که تأثیر بسیاری بر کمبود برق تهران دارد.

  • ۰۰/۰۴/۰۱

ماینینگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">