ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف ۳۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی کلانتری ۱۰۶ نامجو خبر داد.

به گزارش ایسنا سرهنگ علیرضا ناصری نژاد افزود: در پی کسب خبری مبنی بر به کارگیری غیرمجاز دستگاه های تولید ارز دیجیتال در ساختمان متروکه ای واقع در محله نامجو رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران عملیات کلانتری ۱۰۶ نامجو قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با رصدهای اطلاعاتی و تایید صحت خبر دریافتی، با هماهنگی قضائی تیمی از ماموران عملیات کلانتری شهید نامجو به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن محل ۳۰ دستگاه بیت کوین که به صورت غیرقانونی در محل نصب شده و در حال استخراج ارز بود، کشف کنند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دستگاه های کشف شده را ۳۰ میلیاردریال برآورد کرده اند، اظهارکرد: در این رابطه یک متهم دستگیر شد و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در پایان گفت: مردم در صورت مشاهده موارد مشابه و مشکوک به سرعت موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • ۹۹/۱۱/۱۳

ماینینگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">