ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کشف 7 هزار ماینر از یک آپارتمان در تهران

| دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از شناسائی محل نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال(ماینر) و کشف ۶ هزار و ۹۸۴ دستگاه ماینر، خبر داد و گفت: ۶ هزار و ۳۱۲ دستگاه ماینر نصب شده بود.

به گزارش پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، سرهنگ علی ولی پور گودرزی اظهار داشت: پرونده ای مبنی بر نگهداری دستگاه های استخراج  ارز دیجیتال(ماینر)، به پلیس امنیت اقتصادی  تهران ارجاع که محتویات پرونده حاوی این بود، مردی با تاسیس شرکتی فنی و مهندسی اقدام به آماده سازی و بهره برداری ۶ هزار و ۹۸۴ دستگاه ماینر کرده بود.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: کاراگاهان در رصد های اطلاعاتی موفق شدند محل شرکت را در آپارتمانی در محدوده کیلومتر ۸ جاده کرج شناسایی کنند که با هماهنگی مقام قضائی گروهی از کارآگاهان به محل اعزام، و موفق شدند در یک عملیات پلیسی مالک اصلی کالاها را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: در بازدید و بازرسی از محل تعداد۶ هزار و ۳۱۲ دستگاه ماینر نصب شده و تعداد ۶۷۲ دستگاه ماینر نیز آماده نصب در محل کشف شد.

وی ابراز داشت: تا اخذ نظریه کارشناسان از سوی اداره برق و بررسی مجوز (برگ سبز ماینر)، شرکت فنی و مهندسی پلمپ شد.

  • ۹۹/۱۱/۰۶

ماینینگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">