ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کلیات وایمکس به تصویب رسید

| شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۸۷، ۰۶:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تصویب کلیات پروانه ارایه خدمات دسترسی پرسرعت دیتا ( ‪ )wimax‬در کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد و گفت : فراخوان این مزایده در اردیبهشت ماه اعلام می‌شود.

محمد سلیمانی ابراز امیدواری کرد طبق برنامه زمان بندی شده ، برندگان این مزایده ظرف سه ماه مشخص شوند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، وی خاطر نشان کرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته ، در مدت ‪ ۹‬ماه مراکز استان هاف توسط اپراتورهای برنده مزایده ،تحت پوشش ارایه این نوع از خدمات قرار خواهند گرفت.

سلیمانی گفت: بر اساس این پروانه،در هر استان و به سه اپراتور مجوز فعالیت داده خواهند شد و از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در این حوزه استقبال می‌شود.

وی افزود: پیش از این ، چنین خدماتی به صورت موردی و محلی ارایه می‌شد که تصمیم گرفته شد یک ساختار اپراتوری برای آن تعریف شود.

وزیر ارتباطات با بیان این مطلب که ‪ wimax‬می‌تواند نیاز مردم و دستگاه های اجرایی به خدمات باند وسیع را مرتفع کند ،گفت: دولت از سرمایه‌گذاران در این حوزه حمایت می‌کند و امیدواریم در سال جاری بتوانیم به صورت گسترده‌ای این تکنولوژی را مورد بهره برداری قرار دهیم.

سلیمانی تاکید کرد : در تلاش هستیم تا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و بر اساس طرح تجاری که توسط اپراتورهای برنده اعلام خواهد شد، ظرف مدت دو سال ، ضریب نفوذ ارایه این نوع از خدمات در استان‌ها حداقل به ‪۶‬درصد برسد.

  • ۸۷/۰۱/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">