ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کنفرانس IT اسفند ماه در کیش برگزار می شود

| چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۸۷، ۰۱:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

کنفرانس بین المللی فناوریهای اطلاعات (Confenis)، اسفند ماه امسال در جزیره کیش برگزار می شود.

رییس هیات اجرایی کنفرانس Confenis 2008، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا، گفت: این کنفرانس که مطرح ترین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات در جهان است، از 7 تا 9 اسفند ماه در جزیره کیش برگزار می شود و دانشمندانی از دانشگاه ها و مراکز علمی جهان در آن شرکت می کنند.

دکتر "داور رستمی وند" افزود: دانشمندان فناوری اطلاعات از 20 کشور جهان در این کنفرانس شرکت خواهند کرد و دانشمندانی از هفت کشور از جمله برزیل، آمریکا، دانمارک، چین و تایلند به ارائه سخنرانی می پردازند.

رستمی برگزاری کنفرانس Confenis 2008، را فرصت مغتنمی برای نشان دادن توانایی دانشمندان ایرانی بیان کرد.

مجری این کنفرانس شرکت "همایشگران قاره آسیا" است و دانشگاه امیرکبیر و منطقه آزاد کیش به عنوان میزبان حمایت آن را بر عهده دارند.

مباحثی چون نقش سیستم های اطلاعات سازمانی دهکده جهانی، مدیریت دانش سازمانی و سیستم های اطلاعاتی، سیستم های اطلاعاتی و بهبود فرایندهای کاری سازمانها و انواع خدمات الکترونیک از تجارت الکترونیک تا شهروند الکترونیکی، محورهای اصلی کنفرانس را تشکیل می دهند.

این کنفرانس همچنین به مواردی نظیر سیستم های نرم افزاری منبع باز و رایگان، برنامه ریزی منابع سازمانی، مدیریت روابط مشتری، مدیریت زنجیره تامین و یکپارچه سازی اطلاعات سازمان می پردازد.

مقالات این کنفرانس همچون دوره های گذشته توسط انتشارات معتبر "Springer" (معتبرترین مجلد کنفرانس های علمی در جهان) چاپ می شود.

این کنفرانس که مبدع آن کمیته علمی "سیستم های اطلاعاتی" یونسکو ( سازمان IFIP ) است برای اولین بار در سال 2006 در کشور اتریش و پس از آن در سال 2007 در کشور چین برگزار شد.

میزبان های این کنفرانس برای 20 سال آینده مشخص است و قرار بود این کنفرانس در سال 2008 در کشور دیگری برگزار شود اما به علت پیگیری های مسئوولان و علاقمندان فناوری اطلاعات، میزبانی برگزاری این کنفرانس به کشور ایران واگذار شد.

زمان تحویل مقالات به دبیرخانه این کنفرانس تا 20 دی ماه اعلام شده است.

علاقه مندان می توانند برای اطلاع از مهلت ارسال مقالات و اطلاعات بیشتر، با دبیرخانه این کنفرانس به شماره تلفن های 88803636 و 88803737 تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی این کنفرانس به آدرس Confenis2008.com مراجعه کنند.

  • ۸۷/۱۰/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">