ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اولین کنگره منطقه‌ای فناوری اطلاعات و ارتباطات (‪ ،(IT‬زمینه‌ها و موانع توسعه آن در غرب کشور توسط منطقه ‪ ۱۱‬دانشگاه آزاد اسلامی روز چهارشنبه در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) سنندج آغاز شد.

دبیر اجرایی این کنگره در مراسم افتتاحیه گفت: در این کنگره آثاری از دانشگاههای آزاد اسلامی منطقه ‪ ۱۱‬کشور شامل دانشگاههای سنندج، سقز، کرمانشاه، ایلام، اسلام آباد غرب، صحنه، کنگاور، دره شهر و قروه حضور دارد.

دکتر " جلال زارعی " افزود: حدود ‪ ۱۲۰‬مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شد که از این تعداد ‪ ۳۸‬مقاله در مدت دور روز برگزاری کنگره ارایه می‌شود.

وی افزود: فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، معماری سازمانی و تاثیر آن بر سیستمهای اطلاعاتی و تجارت الکترونیکی و تاثیر آن بر اقتصاد منطقه غرب کشور از محورهای این همایش می‌باشد.

وی همچنین بحث در مورد تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر کارآفرینی و اشتغال، آموزش الکترونیکی، دولت الکترونیکی، امنیت اطلاعات، جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه چهارم توسعه ایران ، و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت و نقش آن در افزایش بهره‌وری از دیگ‌ر محورهای این همایش ذکر کرد.

وی در ادامه گفت: برگزاری این همایش در راستای بررسی وضعیت فناوری ارتباطات و اطلاعات در منطقه غرب کشور برگزار می‌شود و جا داشت مسوولان منطقه نیز در این کنگره حضور داشتند.

به گفته وی این کنگره به مدت دو روز در روزهای ‪ ۹‬و ‪ ۱۰‬اسفند ماه برگزار می‌شود.

  • ۸۵/۱۲/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">