ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گشایش دهمین همایش تجارت الکترونیکی

| سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۸۵، ۰۸:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

دهمین همایش " تجارت الکترونیک و بررسی فرصتهای سرمایه‌گذاری در کشورهای اسلامی و عربی" امروز سه‌شنبه در محل همایشهای بین‌المللی سازمان صدا و سیما گشایش یافت .
به گزارش ایرنا ،در این همایش معاون مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ، سفیران عراق ، ایتالیا، چین و برخی مسئولان امارات سخنرانی کردند.

در مراسم گشایش این همایش دو روزه مسئولان وزارتخانه‌های بازرگانی و فناوری اطلاعات حضور نداشتند .

دبیر دهمین همایش تجارت الکترونیک در این مراسم در سخنانی آشنایی دست اندرکاران اقتصادی با ابزارهای نوین بازرگانی در جهان را از هدفهای مهم برگزاری این همایش ، ذکر کرد.

" سید بابایی " با بیان اینکه تجارت الکترونیک فقط به معنای کسب و کار از طریق اینترنت نیست ، تصریح کرد: دستیابی به فرصتها و ابزار نوین تجاری از هدفهای مهم تجارت الکترونیک است .

وی از کشورهای اسلامی به عنوان بازار بزرگ سرمایه ،انرژی و توسعه یاد کرد و گفت : کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی ‪ ۳۲/۴‬میلیون کیلومتر مربع وسعت و ‪ ۲۴/۲‬درصد جمعیت جهان را در اختیار دارند.

بابایی تصریح کرد ،ارزش تولید ناخالص داخلی کشورهای اسلامی در سال ‪۲۰۰۵‬ میلادی در مجموع ‪ ۲‬تریلیون و ‪ ۳۰۶‬میلیارد دلار بود که ‪ ۲۰‬درصد کل تولید ناخالص داخلی جهان را شامل شد.

وی در همین حال افزود: علاوه‌براین، بخشی از مسلمانان جهان نیز در اروپا، آمریکا و شرق آسیا زندگی می‌کنند که نقش موثری در عرصه‌های مختلف و به حرکت در آوردن چرخ اقتصاد جهانی ایفا می‌کنند.

دهمین همایش " تجارت الکترونیک و بررسی فرصتهای سرمایه‌گذاری در کشورهای اسلامی و عربی " توسط شرکت ارتباطات نسل نو و با مشارکت تعدادی از مراکز علمی و تجاری ایران و دیگر کشورهای اسلامی ، برگزار می‌شود.

  • ۸۵/۰۶/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">