ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گشایش نمایشگاه کامپیوتر در اصفهان

| سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۸۵، ۰۳:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی "کامپیوتر و اتوماسیون اداری" روز دوشنبه دراصفهان گشایش یافت.

در این نمایشگاه ‪ ۶۶‬شرکت داخلی از استانهای اصفهان، تهران وخراسان رضوی به همراه شماری از نمایندگیهای خارجی ، محصولات خود در زمینه کامپیوتر و فناوری‌های تجارت الکترونیک را در فضایی بالغ بر شش هزار و ‪ ۵۰۰‬متر مربع و ‪ ۱۷۳‬غرفه عرضه کرده‌اند.

شرکتهای حاضر در این تازه‌ترین دست آوردهای خود در زمینه سخت افزار ، نرم افزار ،اینترنت ، شبکه‌های اطلاع رسانی، سامانه‌های الکترونیکی‌و امنیتی و خدمات مربوط به تجارت الکترونیک را ارایه کرده‌اند.

استاندار اصفهان در آئین گشایش این نمایشگاه گفت: در کنار عرضه محصولات می‌بایست،"تبادل اطلاعات" نیز برای خدمت به بشریت مد نظر باشد.

"سید مرتضی بختیاری" افزود: دسترسی آسان و نزدیکی راهها در شرایط کنونی بدان معناست که ما می‌توانیم، از زمان، خلاقیت و نوآوری‌ها استفاده کنیم.

وی گفت:براساس اطلاعات استخراجی، بخش اقتصاد آمریکا درسال ‪،۲۰۴۵‬سه درصد، بخش صنعت چهار و بخش خدمات ‪ ۹۳‬درصد دیده شده‌است که‌این مساله توجه برنامه- ریزان ما به بخش خدمات را می‌طلبد.

بختیاری افزود: ما ناچاریم برای بهره برداری بیشتر، جلب و رضایت مشتری ( که ادبیات جدید در مدیریت جهانی است)، به بخش خدمات توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

همچنین مدیرعامل نمایشگاههای بین‌المللی استان اصفهان گفت: درجهان امروز برپایی نمایشگاهها به عنوان یک رسانه برتر مطرح می‌باشد.

"رسول محققیان افزود" با تشکیل نمایشگاهها، در هر یک از بخشهای صنعتی، فرهنگی،تکنولوژیک، زمینه‌مناسبی فراهم می‌شود تا علاوه‌برآن که فرآیند پیشرفت و توسعه را در آن دسته سرعت بخشد، فضایی را ایجاد نماید تا تولیدکنندگان وصنعتگران و صاحبان حرف بادستاوردهای نوین‌برای‌انتقال دانش فنی مورد نیاز اقدام نمایند.

محققیان در خاتمه افزود: در عصر حاضر که صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات با تحولات سریع در علوم انفورماتیک در شاخه‌های سخت افزار و نرم افزار در عرصه‌های مختلف تاثیرات شگرفی‌ایجاد نموده است، رایانه و ارتباطات به عنوان یکی از مهمترین راههای تبادل افکار مطرح است

این نمایشگاه به مدت پنج روز در محل‌دایمی نمایشگاههای بین‌المللی استان اصفهان دایر است.

  • ۸۵/۱۱/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">