ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یارانه کیش برای ارایه اینترنت

| يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۸۶، ۱۲:۲۹ ق.ظ | ۰ نظر

معاون طرح ، برنامه و فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد کیش گفت: این سازمان برای ارایه اینترنت ارزان قیمت به کاربران در سطح جزیره کیش یارانه ی‌دهد.

"احسان‌الله شریفی"روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا،افزود: پرداخت این یارانه در بودجه سال جاری تحت عنوان حمایت از طرح‌های توسعه فناوری اطلاعات در جزیره کیش پیش‌بینی شده است.

وی گفت: شرکت ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان ارایه‌دهنده خدمات اینترنتی در این جزیره، خطوط اینترنت را از شرکت مخابرات دریافت و به کاربران ارایه می‌دهد.

وی تعداد کاربران اینترنت در جزیره کیش را بر هزینه خدمات اینترنت و کاهش آن تاثیرگذار دانست و گفت: هرچه تعداد کاربران و بازار مصرف یک کالای تجاری گسترده‌تر و وسیع‌تر باشد، خدمات رقابتی تر و با هزینه کمتری ارایه می‌شود.

معاون طرح، برنامه وفناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد کیش یادآورشد: این سازمان تلاش دارد به منظور حمایت از توسعه فناوری اطلاعات در کیش با پرداخت یارانه مورد نیاز، اینترنت ارزان قیمت به ساکنان و گردشگران جزیره کیش ارایه دهد.

شریفی سپس جزیره کیش را دارای زیرساختهای مناسب برای یک شهر الکترونیکی دانست و گفت: با مذاکرات انجام شده بین سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت مخابرات استان هرمزگان، در خصوص فعال شدن شش رشته از فیبر نوری موجود در جزیره کیش توافقاتی حاصل شده است.

وی درپایان ابرازامیدواری کرد: با ارایه سرویسهای اینترنتی ارزان قیمت و مطمئن، کیش بتواند به عنوان پایلوت فناوری اطلاعات کشور به جایگاه واقعی خود دست یابد.

جزیره کیش به دلیل دارا بودن شرایط مناسب اقتصادی و اجتماعی در سال ‪ ۱۳۸۰‬از سوی هیات دولت به عنوان پایلوت فناوری اطلاعات و ارتباطات (‪(ICT‬ کشور برگزیده شد.

  • ۸۶/۰۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">