ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یوتیوب کنترل کپی رایت را ساده کرد

| دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

یوتیوب به تولیدکنندگان محتوا برای این شبکه اجتماعی امکان داد تا راحت تر بتوانند از محتوای تحت قانون کپی رایت مطلع شوند.
به گزارش فارس به نقل از آسین ایج، یوتیوب قوانین سختگیرانه ای در زمینه رعایت قانون کپی رایت دارد و اگر تولیدکنندگان محتوا برای این سایت قوانین یادشده را رعایت نکنند، ممکن است ویدئوهای تولیدی آنها از سایت مذکور حذف شود. از همین رو کسب اطلاع در این زمینه توسط یوتیوب تسهیل شده است.

با به روزرسانی بخش داشبورد یوتیوب، تولیدکنندگان محتوا در این سایت می توانند دریابند چه بخشی از تصاویر یا فایل‌های صوتی مورد استفاده آنها ناقض قانون کپی رایت است. گفتنی است که هر روز هزاران ساعت ویدئو در یوتیوب آپلود می شود و لذا پی بردن به آنکه چه محتوایی تحت تملک دیگران است، ساده نیست.

قابلیت افزوده شده به داشبورد یوتیوب به پاک کردن بخش ناقض کپی رایت هر ویدئوی تولیدشده توسط کاربران کمک می کند و این امر مانع از شکایت حقوقی برای علیه افراد می شود. البته کاربران می توانند در صورت تمایل بخش مذکور را با محتوایی دیگر جایگزین کنند یا آن را به طور کامل حذف نمایند.

  • ۹۸/۱۰/۰۹

یوتیوب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">