ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروزه به دلیل نصب نامناسب این دکل ها در سطح شهر تهران با مشکلات زیادی رو به رو هستیم.
محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه دکل‌های مخابراتی یکی از مشکلات مهم شهر تهران محسوب می‌شوند، اظهار داشت: به دلیل نبود برنامه مناسب، به اپراتورهای تلفن همراه و سایر شرکت‌های بخش خصوصی مجوز احداث و نصب دکل می‌دهیم، در حالی که این امر یکی از اشتباهات راهبردی شهرداری تهران است.
وی به محدود شدن درآمدهای شهری و میزان صدور پروانه ساختمان سازی اشاره کرد و گفت: در حال رسیدن به سقف بارگذاری طرح تفصیلی شهر تهران برای جمعیت‌پذیری هستیم و در آینده درآمدی از حوزه ساخت و ساز نخواهیم داشت به همین دلیل شهرداری تهران باید درآمدهای پایدار خود را در حوزه نرم افزاری احصاء کند.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در حوزه نرم افزاری می‌توانیم سامانه یکپارچه دکل‌های شهری را ایجاد کنیم، گفت: شهرداری تهران می‌تواند نسبت به ساماندهی و تدوین برنامه یکپارچه دکل‌های شهری مبتنی بر اطلاعات میادین، معابر و عرصه‌ها اقدام کند.
سالاری اضافه کرد: شهرداری تهران با کار کارشناسی می‌تواند نسبت به نصب دکل‌های مخابراتی به نوعی که به سیما و منظر شهری لطمه نزند اقداماتی را انجام دهد.
وی ادامه داد: شهرداری تهران می‌تواند با رعایت عدم آسیب‌رسانی ناشی از نویزهای دکل مخابراتی آن‌ها را در سطح شهر نصب کرده و به بخش خصوصی، مجموعه بنگاه‌های اقتصادی، سازمان‌ها و شرکت‌ها از جمله تلفن‌های همراه اجاره دهد و از قبل درآمد قابل توجهی احصاء کند.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به دلیل عدم ایجاد سامانه یکپارچه دکل‌های شهری توسط شهرداری تهران، شرکت‌های خصوصی و تلفن‌های همراه همچنان مجوز نصب دکل مخابراتی دریافت می‌کنند،گفت: آن‌ها از قبل با اجاره دکل‌های مخابراتی به سایر بنگاه ها، بانک‌ها و شرکت‌های خصوصی در طول سال میلیاردها تومان درآمد کسب می‌کنند.
سالاری با تأکید بر اینکه شهرداری تهران، بر اساس اعلام شهرداری تهران اقدامات خوبی در زمینه شبکه فیبر نوری انجام داده است، تصریح کرد: امیدواریم این آمار و ارقام‌ها زمینه را برای کسب درآمدهای پایدار شهر تهران فراهم کند.
وی افزود: شهرداری تهران باید زمینه را برای اجاره دکل‌های مخابراتی فراهم کند چراکه امروزه به دلیل نصب نامناسب این دکل‌ها در سطح شهر تهران با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

  • ۹۵/۰۸/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">