ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر اجرایی نمایشگاه و همایش علمی- کاربردی "به سوی ثبت نوین" گفت چهار کارگروه با موضوع "ثبت در دولت الکترونیکی" از یکشنبه در کنار نمایشگاه "به سوی ثبت نوین" برگزار می‌شود.

"حسینعلی احمدی گرجی" روز شنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه "به سوی ثبت نوین" در گفت‌وگو با خبرنگار آی‌تی ایرنا افزود نخستین مقاله ارایه شده در همایش علمی-کاربردی "به سوی ثبت نوین" با موضوع "ثبت در شهر الکترونیک" توسط علی اکبر جلالی استاد دانشگاه علم و صنعت ارایه می‌شود.

وی در مورد همایش "به سوی ثبت نوین" گفت این همایش روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ‪ ۲۴‬و ‪ ۲۵‬آبان ماه با حضور آقای "اکبر هاشمی رفسنجانی" رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام افتتاح خواهد شد.

احمدی گرجی با بیان اینکه ‪ ۸۰۰‬مقاله به دبیرخانه همایش "به سوی ثبت نوین" ارسال شده، تصریح کرد از بین مقالات ارسالی ‪ ۳۰‬مقاله برتر شناخته شده که ‪ ۱۵‬مورد آن در همایش ارایه خواهد شد و ‪ ۱۵‬مقاله باقی مانده دیگر، قابل چاپ است.

احمدی گرجی افزود البته از نظرات نویسندگان سایر مقالات برای تحقق ثبت نوین استفاده خواهد شد.

وی در خصوص نمایشگاه به سوی ثبت نوین گفت بیش از هزار سند تاریخی منحصر به فرد در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است، این اسناد اولین سندها در زمینه ازدواج، طلاق، ثبت ملک، صدور سند وکالت نامه و وقف نامه است و در مجموع سندهای ارایه شده در زمینه تاریخ، تمدن، آداب و سنن، قراردادها و وکالت نامه‌های موجود از ابتدا تاکنون می‌باشد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه دارای ‪ ۴۰‬غرفه است، گفت در این غرفه‌ها علاوه بر دفاتر ثبت اسناد و املاک استان ها، سازمان‌هایی نظیر نقشه‌برداری، کانون سردفتران و دفتریاران، اداره امور مشاورین املاک و خودرو و مرکز خدمات تخصصی و مشاوره حقوق مالکیت معنوی و غیره حضور دارند.

مدیر اجرایی نمایشگاه و همایش علمی-کاربردی "به سوی ثبت نوین" بیان داشت همچنین در این نمایشگاه بیش از ‪ ۲۰۰‬پایان نامه مرتبط با امور ثبت و گزارش‌هایی ارایه شده که از جمله آنها می‌توان به نقش و جایگاه سازمان ثبت در تجارت جهانی و الکترونیک و ثبت در خدمت نوسازی بافت سنتی روستاها اشاره کرد.

نمایشگاه به سوی ثبت نوین که روز شنبه ‪ ۲۰‬آبان افتتاح شد تا ‪۲۵‬ آبان ماه به کار خود ادامه خواهد داد.

این نمایشگاه صبح امروز با سخنرانی حجت‌الاسلام دکتر "ابراهیم رئیسی" معاون اول قوه قضاییه در مرکز آفرینشهای فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گشایش یافت.

نخستین همایش و نمایشگاه سراسری "به سوی ثبت نوین" به منظور عرضه بخشی از خدمات متنوع ثبتی و معرفی برنامه‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به‌منظور نوسازی و اصلاح فرایندهای ثبتی و ارائه خدمات بهتر وسریع تر با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شده است.

  • ۸۵/۰۸/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">