ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کمیسیون فدرال ارتباطات تصمیم دارد یارانه ای برای خانوارهای کم درآمد آمریکایی اختصاص دهد تا به اینترنت پرسرعت دسترسی یابند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویورک تایمز، کمیسیون فدرال ارتباطات یارانه‌ای اضطراری برای خانوارهای کم درآمد تصویب کرده تا بتوانند به اینترنت پرسرعت دسترسی یابند. این اقدام در حقیقت تلاشی برای اتصال بسیاری از خانوارهای آمریکایی به اینترنت طی دوران همه گیری است.

این کمیسیون ۴ نفره به طور ناشناس توافق کردند تا ماهانه ۵۰ دلار به خانوارهای کم درآمد و ۷۵ دلار به خانواری ساکن زمین‌های ساکنان بومی آمریکا برای دسترسی به اینترنت اختصاص دهند. این کمیسیون همچنین تخفیفی ۱۰۰ دلاری برای خرید رایانه یا تبلت به خانوارهای واجد شرایط اعطا می‌کند.

سال گذشته کنگره آمریکا به عنوان بخشی از لایحه کمک‌های مالی کووید ۱۹، بودجه‌ای ۳.۲ میلیارد دلاری برای تأمین سرویس اینترنت خانوارها جهت دورکاری، آموزش و خدمات درمانی از راه دور اختصاص داده بود. طرح جدید کمیسیون فدرال ارتباطات نیز از همین بودجه استفاده می‌کند.

طبق گزارش کمیسیون فدرال ارتباطات ۱۴.۵ میلیون آمریکایی به اینترنت ثابت دسترسی ندارند. این در حالی است که با شیوع ویروس کرونا در سال گذشته، برطرف کردن شکاف دیجیتالی در این کشور اهمیت بیشتری یافته است.

  • ۹۹/۱۲/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">