ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

30 امضا برای استیضاح وزیر ارتباطات

| شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۸۶، ۱۲:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

تا کنون بیش از 30 نماینده مجلس طرح استیضاح وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را امضا کرده‌اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص طرح استیضاح وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به برخی دلایل نظیر قرارداهایی که با برخی شرکت ها برای انجام کارهای مخابرات منعقد شده، اشاره کرد.

محمد حسین استکی همچنین در مورد برخی انتصاب ها در وزارت ارتباطات و مراکز استانی تحت پوشش این وزارت خانه گفت: این گونه انتصاب ها از نظر موافقین طرح استیضاح دارای اشکال است و برخی صلاحیت ها و مشخصات انتصاب وزارت خانه ای رعایت نشده است.

وی با بیان این که در این ارتباط بیش از 30 امضا در مجلس برای استیضاح وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمع آوری شده است، افزود: هنوز طرح استیضاح قطعی نیست و باید پیگیری های دقیق تری مبنی بر این که آیا مسئله قابل طرح و پیگیری است یا خیر، انجام شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: برای مطرح کردن طرح استیضاح وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حداقل 10 امضاء کفایت می کند و قابل ارائه به هیئت رئیسه مجلس نیز است. وی همچنین گفت: دلایل جزئی دیگری نیز در این ارتباط مطرح است که به دلیل عدم قطعیت قابل طرح نیست.

  • ۸۶/۰۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">