ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: چنانچه مصوبه دولت مبنی بر عرضه بلوکی سهام، شامل مخابرات شود، شرکتهای خارجی می‌توانند تا 49 درصد سهام آن را خریداری کنند.

محمد سلیمانی در گفت وگو با فارس در مورد عرضه سهام مخابرات ایران گفت:استقبال خوبی از سهام شرکت مخابرات ایران در زمستان صورت خواهد گرفت.

سلیمانی در خصوص اتصال دانشگاه‌های کشور به شبکه اینترنت گفت: از سال 85 تاکنون حدود 320 دانشگاه به شبکه اینترنت متصل شده‌اند.

وی از ارسال نامه‌ای به وزرای بهداشت و علوم جهت معرفی مراکز آموزش و دانشگاهی جدید برای کشیدن فیبر نوری خبر داد.

سلیمانی با انتقاد از عدم استفاده تمام دانشگاه‌ها از امکانات موجود برای اتصال به شبکه اینترنت، تاکید کرد: وزارت ارتباطات به هر میزان پهنای باندی که دانشگاه‌ها نیاز داشته باشند، پاسخگو است و باید آنها تنها از این پهنای باند استفاده کنند.

وزیر ارتباطات در بخش دیگر از گفت وگوی خود با تاکید بر این نکته هدف اصلی وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات را رسیدن به ضریب نفوذ 50 درصد در بخش تلفن همراه است، اظهارداشت: اپراتور‌های اول، دوم و تالیا در این خصوص تلاشهای خوبی را انجام می‌دهند.

  • ۸۶/۱۰/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">