ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

50 هزار کانال ارتباطی ایران سل تامین می‌‏شود

| سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۱۱:۰۹ ق.ظ | ۰ نظر

طی دو ماه آینده ، درخواست شرکت ایران‌‏سل مبنی بر ایجاد کانال‌‏های ارتباطی را تامین خواهیم کرد.
مهندس ناصر یوسف‌‏پور، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب، اظهارداشت: حدود یک ماه است که از شرکت ایران‌‏سل به منظور اجرای پروژه اپراتور دوم تلفن همراه ، درخواست تجهیز 50 هزار کانال مخابراتی ارتباطی رسیده که ظرف دو ماه آینده تامین خواهد شد.

وی ، با بیان این‌‏که آخرین درخواست‌‏های شرکت دیتا و ارتباطات سیار مبنی بر ایجاد زیرساخت ارتباطی تامین شده است، یادآور شد: تا کنون، درخصوص ایجاد زیرساخت ارتباطی برای پروژه‌‏هایی نظیر شهر الکترونیکی و اینترنت ملی ، درخواستی برای شرکت زیرساخت ارسال نشده است.

مهندس یوسف‌‏پور، در خصوص برنامه‌‏های سال جاری شرکت ارتباطات سیار به منظور افزایش شبکه فیبر نوری کشور ، گفت: مقرر شده است تا پایان برنامه چهارم توسعه پوشش شبکه فیبرنوری کشور به 46 هزار کیلومتر برسد و با توجه به آن‌‏که در حال حاضر 31 هزار کیلومتر فیبرنوری در کشور ایجاد شده ، طبق برنامه‌‏ریزی‌‏های انجام شده ، طی چهارسال ، حدود 15 هزار کیلومتر فیبرنوری باید ایجاد شود که سهم سال جاری 3 هزار کیلومتر است.

مهندس یوسف‌‏پور، با اشاره به سفر وزیر ارتباطات کشور سوریه به ایران و نشست مسوولان مخابرات کشور، خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی مبنی بر افزایش تعداد کانال‌‏های ارتباطی بین ایران و سوریه از 30 کانال به 60 یا 90 کانال داده شده که هنوز نهایی نشده است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ، در خصوص طرح ویدیو کنفرانس ، گفت: این طرح در مرحله بهره‌‏برداری برای کلیه مراکز استان‌‏های کشور است ، به طوری که در آن واحد بین دو یا چند شهر می‌‏توان کنفرانس برگزار کرد.

وی ، با بیان این‌‏که این طرح برای استفاده هیچ‌‏گونه محدودیتی ندارد ، تصریح کرد: کلیه شرکت‌‏ها و سازمان‌‏های متقاضی می‌‏توانند از این سیستم استفاده کنند.

مهندس یوسف‌‏پور ، در پایان با اشاره به طرح ECOMPANY زیرساخت ، اظهارداشت: تا پایان برنامه چهارم توسعه شرکت الکترونیکی زیر ساخت به بهره‌‏برداری خواهد رسید.

  • ۸۵/۰۲/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">