ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

80 درصد مردم کارت هوشمند ملی گرفته‌اند

| يكشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان ثبت احوال گفت: 48 میلیون و 500 هزار نفر برای کارت هوشمند ملی ثبت نام کردند که تاکنون 45 میلیون برابر با 80 درصد کارت صادر و تحویل متقاضیان شده است.

به گزارش ایرنا، ناصر صامعی افزود: حدود 64 میلیون نفر از افراد بالای 15سال در کشور واجد دریافت کارت هوشمند ملی هستند که با صادر شدن این تعداد کارت در سال آینده جشن می گیریم.
وی بیان داشت: هرمزگان با وجود محرومیت موفق به صدور 85 درصد کارت شده است و بالاتر از میانگین کشوری این اقدام صورت گرفته است.
این مسوول اظهارداشت: در یکصدمین سال بنیانگذاری سازمان ثبت احوال (سوم دی ماه 97) اقدام هایی چون ثبت سرود ثبت احوال، رونمایی از ثبت لوگوی سازمان و حذف آدرس و کپی انجام شد که کار شایسته ای صورت گرفته است.
وی بیان داشت: در حال حاضر سازمان ثبت احوال در 200 نقطه شهری و روستایی کشور به صورت آنلاین به شهروندان خدمات ارایه می دهد و در هر ثانیه 6 هزار استعلام مورد نیاز را پاسخ می دهد که این آمار بیانگر اهمیت کار سازمان ثبت احوال را می رساند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">