ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

836 میلیون کاربر 4G در چین

| چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

تازه ترین آمارها نشان می دهد که شمار کاربران و مشترکان فناوری نسل چهارم تلفن های همراه در چین به سرعت در حال افزایش بوده و هم اکنون به رقم 836 میلیون نفر رسیده است.

به گزارش ایرنا، دولت چین برآورد کرده که شمار مشترکان این فناوری که سرعت بالایی به مشتریان می دهد، به احتمال زیاد از رقم کنونی هم فراتر خواهد رفت.
وزارت صنعت و فناوری اطلاع رسانی چین روز چهارشنبه در گزارش خود شمار مشترکان این تلفن ها را فقط در سه ماه گذشته 770 میلیون نفر اعلام کرده است.
این وزارتخانه افزوده که در حال سرعت بخشیدن به این فناوری است و اینکه فضای بیشتری به لحاظ داده ها در اختیار کاربران قرار دهد.
چین در زمینه شبکه نسل چهارم اینترنت و فضای مجازی در رده نخست دنیا قرار دارد و انتظار می رود تنها تا یک سال دیگر این کشور بیش از 2 میلیون ایستگاه مرتبط با نسل چهارم، عمدتا در روستاها و مناطق دوردست ایجاد کند.
بر اساس آخرین گزارش رسمی مرکز اطلاعات شبکه و اینترنت چین، تعداد کاربران این کشور در ماه ژوئن سال گذشته میلادی (خرداد - تیر) به 710 میلیون نفر رسید که حدود 3.1 درصد از میانگین جهانی بیشتر است.
تارنمای «یی سی» چین نیز در گزارشی اعلام کرد که بسیاری از هزینه های گذشته برای ارایه خدمات نسل چهارم از مشترکان دریافت نمی شود و برای مثال عمدتا آنها فقط حق آبونمان ماهانه و یا یک ساله می پردازند و در عوض در طول مدت اشترک، بسیاری از خدمات آنها رایگان خواهد بود و حتی مکالمات تلفنی دقیقه ای نیز محاسبه نمی شود.
با توجه به اینکه چین خود از بزرگترین سازندگان تلفن های هوشمند است و این تلفن ها با قیمت نسبتا مناسبی به مشترکان ارایه می شود، شمار کسانی که می توانند با تلفن های جدید از فناوری نسل چهارم استفاده کنند هر روز بیشتر می شود.

  • ۹۶/۰۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">